Fitness Seller

In hoeverre verneuk ik mijn eigen productie met een milde kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Daarom begin ik dit topic, om meer informatie te krijgen.

Eerst ga ik het verdere werk van mijn huidige internist afwachten. Als ik daar uitbehandeld ben zonder resultaat, moet ik terug naar mijn huisarts en opnieuw een doorverwijzing krijgen. En dan ga ik kijken of ik bij een endocrinoloog die verstand heeft van de mannelijke hormoon.

Het meest frustrerende is dat dit allemaal nog weken of zelfs maanden gaat duren en ondertussen voel ik mij net als 1 van de zombies op The Walking Dead. Hoewel die zombie meer energie hebben.

Als jouw probleem eigenlijk allen de lage energie/depressie is, dacht je mss aan Power Yoga, of bootcamp training? TRX? Geen shit.

Als je na 5 minuten fietsen al kapot bent ga je door AAS niet magisch beter worden.

Door dingen als Power Yoga of een zware Hatha Yoga ga je ontgifen, je uithuidingsvermogen verbeteren, en leren hoe je adem moet halen. Klingt belachelijk, maar dat zijn de basis dingen die elke sportsguy zou moeten hebben.

Maar dan aub echt naar yoga lessen waar je zwetend en totaal kapot naar huis loopt, geen meisjes yoga of yin yoga. Brrrr.

Als je echt niet naar yoga wil dan zou ik jouw training in de GYM met compound trainings beginnen. Deadlift, back squat, bench press. Zijn oefeningen die van zelf veel GH en test hormonen releasen.

Qua depressie: als ik een maand niet op stap ga, of een maand niet naar de zonnebank, dan droppen bij mij ook alle waardes. Dus eerst het onderliggende probleem aangaan voordat je meteen met 33 aan de trt gaat. Testicles laten checken?

Laatst bewerkt:
Even vitamine D gehalte laten meten en alvast beginnen nemen op 2000-5000iu/dag.

@Cools
Mijn vitamine D is 96, wat binnen de norm is. Ik neem dagelijks 2000 iu. B12 en andere vitamines die met energie te maken hebben zijn ook binnen de norm.

@kreshkes
Bedankt voor je tip. Begrijp alleen dat ik altijd erg veel heb gesport, hoewel geen power yoga. Ik deed o.a. boksen en 5K rennen, maar ook 4x per week 1,5 uur in de sportschool. Beide vragen conditie en kracht. En natuurlijk goed kunnen ademhalen.

In de afgelopen jaar is mijn conditie zodanig achteruit gegaan dat ik al helemaal kapot ben als ik 200 meter probeer te rennen. Mijn spieren doen pijn bij het opdrukken. Een squat zonder gewicht is al zwaar, terwijl ik normaal 2x per week 3x 10 x 60kg deed.

Maar het probleem is niet alleen een lage energie, maar ook libido, vermindering van lichaamshaar, mijn ballen zijn in de afgelopen jaar kleiner geworden, ik heb moeite met denken en dingen onthouden en nog een paar problemen die duiden op een laag testosteron. Aangezien dat het enige is afwijkt.

Bepaalde andere vitamines kunnen je testosteron verlagen.

Je krijgt van alles voldoende uit je voeding binnen, dus alleen vitamine D zou ik nemen.

Neem je nog andere supplementen? Ik vermoed dat je iets inneemt sinds enige tijd dat de oorzaak is.

Je krijgt van alles voldoende uit je voeding binnen, dus alleen vitamine D zou ik nemen.

Neem je nog andere supplementen? Ik vermoed dat je iets inneemt sinds enige tijd dat de oorzaak is.

Welke vitamines kunnen je testosteron verlagen?

Ff oftopic een beetje, maar in hoeverre, kunnen we dat geloven.
1 tabletje, vitamines van A tot Z.
Dat dat ook daadwerkelijk erin zit en ook opgenomen wordt?

Ff oftopic een beetje, maar in hoeverre, kunnen we dat geloven.
1 tabletje, vitamines van A tot Z.
Dat dat ook daadwerkelijk erin zit en ook opgenomen wordt?

Vitamines kosten vrijwel niets in productie en zijn dus ook goedkoop. Zijn ook genoeg testen ivm hoeveel ze bevatten.

En opname is gewoon goed (ook onderzoeken beschikbaar). Als er vetoplosbare vitamines in zitten voegen ze gewoon een klein beetje olie toe aan het pilletje en dit zorgt voor een goede opname (ook bevestigd door onderzoek).

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Ook B5 in doses van 5 tot 10 gram per dag?

Kan ik geen negatief onderzoek van vinden.

Kans dat het voor acne werkt is wel klein.
http://www.acneeinstein.com/vitamin-b5-acne-skeptical-view/

Terug
Naar boven