MuscleMeat

In Nederland of Duitsland gefabriceerde sportvoeding?

Florizs

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
76kg
Ik heb een vraag omtrent sportvoeding. Ik lees regelmatig de Muscle & Fitness en zie daar vaak alleen maar advertenties van Amerikaanse merken. Zijn er ook Nederlandse of Duitse merken? Ik support graag de eigen economie en vind het zonde om mijn geld naar het buitenland (buiten europa) weg te laten vloeien. Iemand iedeeen? Alvast bedankt, ben weer toe aan nieuwe aminozuren en eiwitpoeder.

Ik heb een vraag omtrent sportvoeding. Ik lees regelmatig de Muscle & Fitness en zie daar vaak alleen maar advertenties van Amerikaanse merken. Zijn er ook Nederlandse of Duitse merken? Ik support graag de eigen economie en vind het zonde om mijn geld naar het buitenland (buiten europa) weg te laten vloeien. Iemand iedeeen? Alvast bedankt, ben weer toe aan nieuwe aminozuren en eiwitpoeder.

Jazeker! XXL Nutrition :thumbs:

xxl nutrition is inderdaad een aanradertje. Ik ben zelf in ieder geval zeer tevreden over hun producten.

Zeker, RAW IRON, 100% kwaliteit van Nederlandse bodem!:D

Wel mooi trouwens dat je Nederlandse merken voorop wilt stellen!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. Ja erg leuk die vrije markt maar ik kijk bij al mijn aankopen of het in Europa of Nederland gefabriceerd is. Zo help je je medemens een stukje.

• Topic Starter Topic Starter
Heb de liquid amino en whey delicious besteld enige tijd geleden bij XXL nutrition ben er erg tevreden over! Voor drie uur besteld volgende dag in huis is ook een groot pluspunt :)

Als XXL uit de USA zou komen, zouden ze wereldmerk nr 1 zijn!!11!

Terug
Naar boven