AndroidHealthClinic

In totaal 62 kilo afgevallen

Bezoekers in dit topic

Robijntje

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2013
Berichten
32
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
Hallo dbb'ers,


Via deze weg wil ik de transformatie van mijn broer en ik vast leggen.
Mijn broer woog op het begin 124 kilo. Hij was rond de 188 cm lang en was toen 19 jaar oud.
Ik woog op het begin 87 kilo. Ik was ook rond de 189 cm lang en 17 jaar oud.
Het is bij mij begonnen. Op een gegeven moment tijdens werk. ( Supermarkt bijbaan) Zei één de kassa meiden. Als je dit blijft eten wordt je dik hoor. Op dat moment at ik mijn standaard snackbar maaltijd. Dat bestond uit 1 grote patat, 1 grote milkshake aardbei), en 2 frikandellen. Die ene zin was precies op het juiste moment. Ik had meteen geen trek meer en ging weer aan het werk. De zelfde avond ben ik op zoek gegaan op het internet na gezonde voeding en sport schema's.

Ik ben in die zelfde week begonnen met mijn transformatie. Al snel verloor in een paar kilo vet. Na een maand of 2/ 3 zag mijn broer het ook. Hij wordt dunner. Dat wil ik ook zei hij toen. Vanaf dat moment zijn we samen goed gaan eten. Samen flink gaan sporten. Na een jaar was mijn broer 45 kilo kwijt. En had hij een vetpercentage van ongeveer 8%? Je kon zijn aderen over zijn onder buik zien lopen en over zijn schouders. Maar omdat hij zo veel huid/vel over had was zijn sixpack niet zichtbaar. Ik was na een jaar 17 kilo afgevallen. Een stuk minder dan mijn broer maar ik heb ook aardig wat pauzes gehad qua goed eten en hard sporten. Toen kwamen wij bij het moment dat we moesten gaan bulken.
De trainer in onze sportschool zei: Eet zo veel mogelijk! Dat heb ik toen gedaan. Ik at rond de 4000/4500 calorieën per dag. Toen had ik geen idee dat het veels te veel was voor mij. Na te veel vet geproduceerd te hebben ben ik nu weer aan het cutten weet ik dat ik hier naar rustig!!! en LEAN ga bulken.

Uit eindelijk hebben we allebij een goeie transformatie ondergaan maar we willen verder! Mijn persoonlijke doel is om bij mij zelf te zien hoe mijn spieren lopen ( abs) want dat is bij iedereen anders.

Thx voor het lezen!
Na de zomer nog een update van onze cutt periode.

Johnoo toen-nu.jpg


robin toen-nu.jpg


pf.jpg
 
Haha ik vind dit toch mooi.
het roer omgooien en ervoor gaan.
Soms nog meer respect voor dan hoe wij hier ploeteren om een paar vetvrije kilootjes erbij te willen hebben.
Ik zeg goed gedaan! :thumbs:
 
Mooie progressie, nu iets rustiger bulken en het komt dik in orde
 
Haha ik vind dit toch mooi.
het roer omgooien en ervoor gaan.
Soms nog meer respect voor dan hoe wij hier ploeteren om een paar vetvrije kilootjes erbij te willen hebben.
Ik zeg goed gedaan! :thumbs:
@bain,

Haha bedankt!

@geen,

Dat moet goed komen, na de zomer begin ik zelf met een clean bulk :)
 
Wat kan een mens veranderen qua gezicht man. Eerst was je spuuglelijk en nu heb je die tata's aan je broek hangen
 
Wat kan een mens veranderen qua gezicht man. Eerst was je spuuglelijk en nu heb je die tata's aan je broek hangen

idd wat kan een gezicht veranderen.. Wat een top prestatie man!
 
Back
Naar boven