XXL Nutrition

Peiling In welke sector werk jij?

Peiling Peiling In welke sector werk jij?

• Gezondheidszorg en welzijn

Stemmen: 16 16,8%
  • Handel en dienstverlening

Stemmen: 9 9,5%
  • ICT

Stemmen: 13 13,7%
  • Justitie, veiligheid en openbaar bestuur

Stemmen: 10 10,5%
  • Landbouw, natuur en visserij

Stemmen: 1 1,1%
  • Media en communicatie

Stemmen: 4 4,2%
  • Onderwijs, cultuur en wetenschap

Stemmen: 11 11,6%
  • Techniek, productie en bouw

Stemmen: 24 25,3%
  • Toerisme, recreatie en horeca

Stemmen: 2 2,1%
  • Transport en logistiek

Stemmen: 5 5,3%

• Totaal stemmers
    95
  • Topic Starter Topic Starter
Haha kan ik me voorstellen. Ik hoop (en denk) dat ik niet zo'n gladde ben. Zal ook nooit zomaar bellen moet ik zeggen, iets met privacy...
Sommigen presteren het om de portier te bellen (algemene nummer van mijn fabriek) en dan door te laten verbinden :roflol:
Die gesprekken duren ongeveer hooguit 3 seconden, anderen ligt aan hoe ze overkomen hoe lang t gesprek duurt.

Stop daarmee :p

Waar valt prostitutie onder.
Ik vraag dit voor een vriendin.

Ik ben zo'n irritante consultant (recruiter) die veelal technische hbo en wo'ers op LinkedIn zit te stalken! :)
Gelukkig negeer ik alles van LinkedIn, maar mocht je een mooi aanbod hebben, PM me maar. TU Delft MSc. Aerospace Engineering. 8-9 Jaar werkervaring binnen luchtvaartonderhoudsmanagement, Defensie en vliegtuigengineering.

Gelukkig negeer ik alles van LinkedIn, maar mocht je een mooi aanbod hebben, PM me maar. TU Delft MSc. Aerospace Engineering. 8-9 Jaar werkervaring binnen luchtvaartonderhoudsmanagement, Defensie en vliegtuigengineering.

Heb je ook verstand van vliegtuigen? :p

Student. Ook bijbaantje in supermarkt

Heb je ook verstand van vliegtuigen? :p
Nee, maar zolang de duct tape het houdt is het goed. Overigens kan ik ook prima binnen een andere sector terecht, een technische achtergrond, opleiding, werkervaring en het denkniveau gaat het om. En natuurlijk de juiste instelling, motivatie, ambitie, persoonlijkheid en competenties.

Justitie, veiligheid en openbaar bestuur

Ik studeer HBO Integrale veiligheidskunde, nog een half jaartje als alles goed gaat. Verwacht daarna dus ergens in het veiligheidsdomein werkzaam te zijn.

Verder een bijbaan als portier/evenementen beveiliger.

Werkzaam in de bouw gerelateerde sector.

En iedereen weet dat ik vroeger de buurjongen van @Arminius was.
Maar nu bij @MrDroeftoeter woon te Helmond.
Hij helpt me aardig met het herstel.

Ik werk in de ICT hoek. Als project en programmamanager (Freelance) met specialiteit Cybersecurity (maar dat is wel een heel breed begrip).

Ik werk als kok voor mn bijbaantje. Daarnaast student International Business

Terug
Naar boven