René van Langen
Cool Novice
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 90kg
@Shadow Project Dat boze poppetje helpt niet hè, ik weet waar je werkt! 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb regelmatig mensen van jouw soort aan de telefoon, eentje extra kan ik ook wel afwimpelen@Shadow Project Dat boze poppetje helpt niet hè, ik weet waar je werkt!![]()

Haha kan ik me voorstellen. Ik hoop (en denk) dat ik niet zo'n gladde ben. Zal ook nooit zomaar bellen moet ik zeggen, iets met privacy...Heb regelmatig mensen van jouw soort aan de telefoon, eentje extra kan ik ook wel afwimpelen![]()
Sommigen presteren het om de portier te bellen (algemene nummer van mijn fabriek) en dan door te laten verbindenHaha kan ik me voorstellen. Ik hoop (en denk) dat ik niet zo'n gladde ben. Zal ook nooit zomaar bellen moet ik zeggen, iets met privacy...

Gelukkig negeer ik alles van LinkedIn, maar mocht je een mooi aanbod hebben, PM me maar. TU Delft MSc. Aerospace Engineering. 8-9 Jaar werkervaring binnen luchtvaartonderhoudsmanagement, Defensie en vliegtuigengineering.Ik ben zo'n irritante consultant (recruiter) die veelal technische hbo en wo'ers op LinkedIn zit te stalken!![]()
Gelukkig negeer ik alles van LinkedIn, maar mocht je een mooi aanbod hebben, PM me maar. TU Delft MSc. Aerospace Engineering. 8-9 Jaar werkervaring binnen luchtvaartonderhoudsmanagement, Defensie en vliegtuigengineering.

ome DUOGa dan maar uit van welke sector je komt, of waar je in verwacht te komen werken
Gelijk een ideetje voor volgende peiling, welke uitkering heb jij? WW, AOW, WAO, bijstand, Wajong etc?
Nee, maar zolang de duct tape het houdt is het goed. Overigens kan ik ook prima binnen een andere sector terecht, een technische achtergrond, opleiding, werkervaring en het denkniveau gaat het om. En natuurlijk de juiste instelling, motivatie, ambitie, persoonlijkheid en competenties.
Handel en dienstverlening gok ik.Waar valt prostitutie onder.
Ik vraag dit voor een vriendin.
Je werkt in de AA en je huis woont daar waar jij het terug kan vinden.Ik ben momenteel herstellende van de alcohol.
Ik weet niet meer welke sector of waar mijn huis woont.