AndroidHealthClinic

indeling en strainschema!

preparing

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
112kg
Vetpercentage
13%
hey beste bb'ers

naar aanleiding van jullie reacties over mijn foto's wil ik een einde maken aan mijn cut periode en gaan beginnen met clean bulk.
ik zet nu alvast een indelinkje op papier, trainingschema volgd nog (zit nu op stage)

meningen over indeling graag! :rolleyes:
maandag: borst, biceps
dinsdag: voetbal training
woensdag: rug, triceps
donderdag: voetbaltraining
vrijdag: benen, onderarmen, schouders
zaterdag: voetbalwedstrijd
zondag: rust of borst,biceps (maandag dan rug, triceps --> verschuivd de trainingen 1x eerder!)

elke training buik! -->
crunches op bankje (verstellen naar laagste niveau) 3x35
upper abdominal machine 20-25-30
jack knife's- 3x20
leg lifts in combinatie met reverse crunch! 3x15

moet ik meer buikspier oefeningen doen?

herhalingen: 10-8-6-6

Laatst bewerkt:
Ik mis schouders...
Verder vind ik dat je te weinig rust hebt....

mooie superdude blokjuhzzz workout mang

Je moet je buik niet 7dagen per week pakken, je pakt je biceps toch ook niet 7dagen per week of wel soms;) 2x per week is meer dan genoeg.
En je traint toch geen benen 1dag voor een wedstrijd, Als je keihard traint hebben je spieren de volgende dag rust nodig en als je dan de volgende dag nog ff een wedstrydje dr by gaat gooien waarby je continue moet sprinten dan na een tyd kan je serieuse blesure's oplopen,of je traint je benen als een fagget dan is er geen verschil.

haha 12 setjes buik 4x per week is wel genoeg ja. Zondag gewoon rust houden.

Heey Preparing, of E&T/ Playboy. Of hoe je jezelf ook wil noemen.
Jij bent echt een vaag figuur, weet je dat? Je blijft altijd maar vragen om tips maar doet er geen fl**ker mee. Vraag het dan ook gewoon niet.

Die tips kunnen de mensen hier net zo goed niet geven. Hij wil alleen maar chickies playen! JWT!!!

Ieder heeft zo z'n dingen toch.

Terug
Naar boven