Fitness Seller

Ineens problemen op deca

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Heey bbers
Ik zit in mijn 9de week test deca kick dbol kuur alles ging prima maar nu merk ik dat ik bijna niet meer geil ben (mijn liibodo verhoging is toch nooit extreem) maar nu al 5 dagen niet geil toen ik mij aftrok kwam ik moeilijk klaar duurde veel langer
Ik heb week 8 niet geprikt wegens te pijnlijke injecties maar heb werk 9 nu 3dagen geleden weer gezet

Ligt het aan die week niet zetten?
de esther is langwerkend dus moet toch geen probleem geven?
Moet ik nu iets doen? Ergens opletten? Deca d*ck?

Dosering is 500test 400deca wk 1/4 40mg dbol

Laatst bewerkt:
Wat is je plan verder met die kuur want week 9? Ik denk meteen aan stoppen met deca en test nog een tijd zetten voor de pct.

Natuurlijk daalt de hoeveelheid AAS in je bloed als je een week niet zet en dat heeft effecten zoals libido. Maar je zit toch niet 9 weken aan de dbolletjes?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je plan verder met die kuur want week 9? Ik denk meteen aan stoppen met deca en test nog een tijd zetten voor de pct.

Natuurlijk daalt de hoeveelheid AAS in je bloed als je een week niet zet en dat heeft effecten zoals libido. Maar je zit toch niet 9 weken aan de dbolletjes?

nee zie.eerste post wk 1 tot 4 dbol
Ik wou eig nog weken doorgaan op deca en dan daarna nog 2 weken test
Maar denk dat ik maar ga stoppen met deca

ester van deca bouwt langzamer op maart word daardoor wel hoger na langere periode, test enanthaat is na een week niet zetten sneller uit je bloed dan de deca. al met al is je nandrolon spiegel dus hoger op den duur dan de test. Stoppen met de deca nu en test 2 weken zetten nog.

Terug
Naar boven