AndroidHealthClinic

Inferno's log

inferno87

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Nou ik heb maar besloten om een log te schrijven over mijn progressie

ik ben dus bezig mijn overgewicht weg te werken en ondertussen spieren te kweken :)
ik moet zeggen dat het op het moment erg goed gaat en dat mijn motivatie erg blijft groeien ik ben tot nu toe 10 kilo kwijt :) dus het gaat erg goed
ik doe elke dag een uur cardio en om de dag KT erbij en mijn voedingsschema is helemaal op orde en het mooie is dat ik er helemaal geen moeite mee heb.
en ik heb besloten meer met KT te gaan.
Ik ben er nu zo aan verslaafd en ik wil verder gaan met BB(become beast) :P grapje maar ik zal jullie hier op de hoogte houden van mijn vorderingen :)

Morgen word mijn BF opgemeten en ik zal morgen ook mijn stats op het moment posten :)

haha dat komt goed hier .

• Topic Starter Topic Starter
Nou dr bezoek is opgeschoven want meneer had een spoedgeval ;)
gaat natuurlijk voor.

ik kan jullie wel met trots vertellen dat mijn conditie gigantisch verbeterd
ik doe tegenwoordig elke avond 1 uur en 15 min cardio :) en het gaat gewoon super.

nu hier een paar van mijn stats (het is niet veel maar jah ik alsbeginner vind het allang goed hoe het gaat)

Benchpress= 10x3 (60Kg)
DB curl= 8x3 (15kg)
squat= 5x3 (60kg)
incline bench= 10x3 (40kg)

nogmaals het is niet veel/zwaar maar ik vind het lekker zo en het word wel meer :) maar gewoon rustig doorgaan lijkt mij.

Sucses met je logje :cool:

thnx sanca:)

Mensen allereerst sorry dat ik het logje zo slecht bij houd

ik heb vandaag mijzelf eens tot het uiterste gepushed
dus ik heb vandaag:
10 kilo bij me bench press opgegooid en toen minder herhalingen
squatten heb ik ook 10 bij opgegooid en DB's heb ik 5 kilo bij opgegooid.
het is alsnog niet super veel maar ik kan jullie wel zeggen dat ik een super lekker gevoel heb nu ik ben OP maar het voelt goed en ik heb afgesloten met dropsetjes en kan zeggen dat ik nu een lekkere pomp heb.
Hierdoor is mijn motivatie en mijn inzet met wel 50% gestegen kan ik zeggen.
na de KT heb ik nog cardio gedaan (1uur en 15min).
al met al voor mijn doen een super lekkere training :)

ow jah ik ben nog bij de DR geweest en vet percentage meten deed hij niet zei die :(. maar ik heb wel bloed laten prikken en hij heeft mijn bloeddruk en hartslag gemeten en hij vond mij voor iemand met overgewicht een gezond mens.
ik heb ook voor gelegd dat ik met cardio last kreeg van pijn in mijn borst maar hij kon dat simpel verklaren want dat zouden de spiertjes zijn tussen mijn ribben. :D
dinsdag kan ik bellen voor de uitslag van mijn bloedonderzoek.

Mensen een goede avond nog en tot volgende keer.

kan je vetpercentage niet bij jou in de sportschool gemeten worden meestal doen ze dat wel.Gaat wel lekker met je oja en gewichten zeggen niets als het voor jou maar een goede belasting is ook al is het maar 10 kilo die je pakt met bankdrukken dan is het nog goed.

thnx man :) ik zit niet bij een sportschool ik doe alles thuis.

succes kerel !

succes met je log kerel

Nou vandaag weer een lekkere training achter de rug maar voor mijn doen wel zwaar :(

bp: 10x3(70kg)
bp incline: 10x2(60kg)
Bent-Arm Dumbbell Pullover: 10x2(10kg)
bench dips: 10x (vanwege eigen gewicht behoorlijk zwaar:P)
db shrug: 10x2(15kg)
decline db triceps extension: 10x2(10kg)

en als afsluiter nog even uurtje cardio gedaan.

vond em wel lekker :D

Terug
Naar boven