inferno87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Nou ik heb maar besloten om een log te schrijven over mijn progressie
ik ben dus bezig mijn overgewicht weg te werken en ondertussen spieren te kweken
ik moet zeggen dat het op het moment erg goed gaat en dat mijn motivatie erg blijft groeien ik ben tot nu toe 10 kilo kwijt
dus het gaat erg goed
ik doe elke dag een uur cardio en om de dag KT erbij en mijn voedingsschema is helemaal op orde en het mooie is dat ik er helemaal geen moeite mee heb.
en ik heb besloten meer met KT te gaan.
Ik ben er nu zo aan verslaafd en ik wil verder gaan met BB(become beast)
grapje maar ik zal jullie hier op de hoogte houden van mijn vorderingen
Morgen word mijn BF opgemeten en ik zal morgen ook mijn stats op het moment posten
ik ben dus bezig mijn overgewicht weg te werken en ondertussen spieren te kweken
ik moet zeggen dat het op het moment erg goed gaat en dat mijn motivatie erg blijft groeien ik ben tot nu toe 10 kilo kwijt
dus het gaat erg goedik doe elke dag een uur cardio en om de dag KT erbij en mijn voedingsschema is helemaal op orde en het mooie is dat ik er helemaal geen moeite mee heb.
en ik heb besloten meer met KT te gaan.
Ik ben er nu zo aan verslaafd en ik wil verder gaan met BB(become beast)
grapje maar ik zal jullie hier op de hoogte houden van mijn vorderingen
Morgen word mijn BF opgemeten en ik zal morgen ook mijn stats op het moment posten

. maar ik heb wel bloed laten prikken en hij heeft mijn bloeddruk en hartslag gemeten en hij vond mij voor iemand met overgewicht een gezond mens.