Fitness Seller

info eerste maal clen

TheoG

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
misschien is dit al es gepost geweest, maar echt teveel posts dus kan et ni vinden. Nu is mijn vraag, hoe is clenbuterol eigenlijk? Ik weeg momenteel 75kg zonder kleren, ongeveer 12% BF en ben 180cm

Dus mijn vraag is, zou ik clenbuterol 7 dagen a 10 dagen lang pakken? Kan dat mij goed helpen om goed droog te staan?

Zal het ook wat spiermassa creeeren fniet? iemand ervaring mee? En wat kan ik allemaal verwachten?

Graag iemand die het al heeft zelf ervaren. Thx

Volgens mij heb je nog geen seconde gezocht naar wat clen is!
Ga eerst maar eens een paar uur lezen voor je nog meer domme vragen stelt

• Topic Starter Topic Starter
clenbuterol wordt gebruikt bij paarden lol, weet ik wel. De gevolgen zijn trillingen en hartkloppingen. Normaal moet je dat 14 dagen pakken en 14 dagen rust en dan terug.

Dus wat dat betreft ben ik wel op de hoogte. Je kan lezen en denken, maar beste is altijd om het te horen van mensen die het zelf hebben ervaren

Als je vraagt of clen ook spiermassa creeerd snap je het niet helemaal

misschien verkeerd verwoord, maar wat ik eigenlijk wou bedoelen is of clen gewoon vet omzet in spiermassa. Of mssn gewoon pomp geeft of wat dan ook. Ik wil gewoon weten hoe het is als ervaring. En kan die persoon mij dat aanraden of niet voor mijn stats. Wil gewoon weten of in 7 dagen het mogelijk is om van 12% naar 10% te gaan.

lol waarom ni gewoon wat uitleg geven ofzo ipv te trollen :/ gebeurt dus altijd eh

als jullie zegge van : kid dont do it, zwaar af te raden, ja dan is da nog nuttiger dan gwn ''omg'' te commente lol

Vet dat wordt omgezet in spiermassa?? een houten plank die wordt omgezet een plastic legoblokje is het zelfde domme gelul.

Je hebt helemaal geen informatie gezocht of ook maar iets ingelezen.
Vet omzetten in spiermassa.. gtfo

lol waarom ni gewoon wat uitleg geven ofzo ipv te trollen :/ gebeurt dus altijd eh

als jullie zegge van : kid dont do it, zwaar af te raden, ja dan is da nog nuttiger dan gwn ''omg'' te commente lol

Gebeurt dus altijd he? Misschien moet je nu gewoon wel eerst ff inlezen voor je vragen gaat stellen

Clenbuterol is geen hormoon en is evenmin een chemische variant van een hormoon. Clenbuterol is een zogeheten ‘bèta-2 agonist’ en wordt vooral in de diergeneeskunde gebruikt. Bèta-2 agonisten zijn een speciale groep stoffen die met elkaar gemeen hebben dat ze aangrijpen op de bèta-2 receptoren. Dit soort geneesmiddelen wordt aan astmatici voorgeschreven om de longen meer ‘open’ te zetten. In Nederland is clenbuterol geen geregistreerd geneesmiddel meer voor mensen; wel voor koeien.

Het is nog onduidelijk hoe clenbuterol de spiergroei stimuleert. Dat het de spiergroei stimuleert, is aangetoond bij dieren. Wel is bekend dat spieren ook beschikken over bèta-2 receptoren. Bovendien is bekend dat clenbuterol niet zozeer anabool (spieropbouwend), maar eerder antikatabool werkt. Kennelijk gaat clenbuterol de afbraak van spiereiwitten tegen, waardoor de proefdieren uiteindelijk meer massa opbouwden. Ook zou de vetmassa afnemen. Het feit dat deze resultaten bij dieren optreden, betekent op zich niet dat dit ook voor mensen zo is. Clenbuterol wordt beschouwd als een zwaar middel. Zo zwaar dat Nederlandse artsen het niet aan mensen mogen voorschrijven. In andere landen, waar clenbuterol nog wel door mensen mag worden gebruikt, mag het alleen in acute noodsituaties, als er werkelijk geen andere oplossing mogelijk is, eenmalig worden toegediend.

Clenbuterol werkt in op het autonome zenuwstelsel. Het gebruik ervan gaat gepaard met chronische hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, angst- en paniekaanvallen, het continu trillen van de spieren (tremor), hartritmestoornissen en krachtigere hartcontracties. Deze laatste twee effecten kunnen, in combinatie met het wijder worden van de bloedvaten, fatale gevolgen hebben.

Bron: [Link niet meer beschikbaar]

Tevens zou langdurig gebruik i.c.m. hoge doseringen kunnen leiden tot deels/delen afsterven van je hart/hartspier

Bron: http://www.chemischefeitelijkheden.nl/uploads/magazines/cf-123-clenbuterol.pdf

Wat je kan verwachten; telefoons en autosleutels meerdere keren per dag uit je handen laten mieteren en hoofdpijnen waar je helemaal leip van wordt ;) Ik vond de uiteindelijk sides niet opwegen tegen het vetverlies. Strikt dieet en aanvullende cardio gedurende 6 weken gaat je meer opleveren.

Als je niet in staat bent om door middel van voeding te cutten, zou ik maar ver wegblijven van clen of andere AAS producten..

misschien verkeerd verwoord, maar wat ik eigenlijk wou bedoelen is of clen gewoon vet omzet in spiermassa. Of mssn gewoon pomp geeft of wat dan ook. Ik wil gewoon weten hoe het is als ervaring. En kan die persoon mij dat aanraden of niet voor mijn stats. Wil gewoon weten of in 7 dagen het mogelijk is om van 12% naar 10% te gaan.

vet omzetten in spier haha hoe kom je erop en pomp haha volgens mij weet jij gewoon niks :D
Clen gooit je lichaamstemperatuur en hartslag omhoog en daardoor verbrand je meer calorieën, dat is alles.
aja en bijna vergeten het verwijdt ook je luchtwegen.

Maar hoelang moet ik aan die ''juiste'' voeding zitte om resultaat te bekomen? Want ik doe al 6 maanden cut, heavy cardio zowat 45-50min steppe. verbrand ook 450-500calo.... Ik train 5-6 dagen in de week.... En ben gewoon op 12% blijve steken. Als ik nog minder ga eten dan denk ik dat ik ook wat spiermassa zal verliezen en ik heb al niet veel meer over LOL

misschien is dit al es gepost geweest, maar echt teveel posts dus kan et ni vinden. Nu is mijn vraag, hoe is clenbuterol eigenlijk? Ik weeg momenteel 75kg zonder kleren, ongeveer 12% BF en ben 180cm

Dus mijn vraag is, zou ik clenbuterol 7 dagen a 10 dagen lang pakken? Kan dat mij goed helpen om goed droog te staan?

Zal het ook wat spiermassa creeeren fniet? iemand ervaring mee? En wat kan ik allemaal verwachten?

Graag iemand die het al heeft zelf ervaren. Thx

Ga lekker aan de clen. Bestellen en hoppa. Dan weet jij precies wat het met JOU doet. Niemand hier kan jou vertellen wat clen met JOU doet.

Hoe is clenbuterol eigenlijk?
Wat is dat voor vraag?

Zal het ook wat spiermassa creeeren of niet?
Nee

En wat kan ik allemaal verwachten?
Droger worden
Trillen
Zweten
Slecht slapen
Heet krijgen
Etc.

Genoeg?

Maar hoelang moet ik aan die ''juiste'' voeding zitte om resultaat te bekomen? Want ik doe al 6 maanden cut, heavy cardio zowat 45-50min steppe. verbrand ook 450-500calo.... Ik train 5-6 dagen in de week.... En ben gewoon op 12% blijve steken. Als ik nog minder ga eten dan denk ik dat ik ook wat spiermassa zal verliezen en ik heb al niet veel meer over LOL

Als je echt 6 maanden aan het cutten bent doe je het niet goed. Of je komt van 100% :)

12 % is best netjes maar als je droger wil zul je echt nog wat in je voeding moeten cutten of nog meer cardio.
Spierverlies heb je overigens altijd wel als je zo ver wilt! De kunst is alleen om zo min mogelijk spiermassa te verliezen

hmmm oke,,,denk dat ik dat idee dan maar weglaat... jullie hebben mij zowat overtuigd om het niet te doen lol. Dus gwn meer cardio en harder op voeding lette is de kunst

Dat sowieso. Mijn persoonlijke ervaring met clen is ook dat het er net zo snel weer aan komt als het eraf is gegaan wanneer je stopt.

Dus eigenlijk is het zelfs de moeite dan niet? 't is een product dat je moet blijven pakken bedoel je?

Terug
Naar boven