MuscleMeat

info over mijn supps

jeanjaque

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hey ,

Ik neem al 1 maand = mammoth 2000 weight gainer
cellmass BSN creatine
Jack 3d Preworkout
BCAA pure caps body and fit

Ik heb sinds kort van universal 3 potten gekocht

m stak
pump
universal pak

Mijn vraag is of ik alles kan doornemen of moet ik met sommige dingen stoppen doordat ik die universal potten ga nemen .

Merci !!

Ik was vroeger ook zo, je wilt meer en sneller. Ik denk dat dit bij jou ook het geval is?
Aan je supps te zien wil je bulken.
weight gainers van america zijn veel te duur neem gewoon een whey van 1 van de boardsponsers en doe daar gemalen havermout bij, veel goedkoper en veel gezonder.
cellmass is een topproduct maar ook weer duur
jack 3d als hij werkt voor jou in orde maar ik vind persoonlijk een pwo booster overbodigik neem gewoon nr1 van body and fitshop
bcaa niks verkeerds meer maar als je bulkt neem dan aminozuren, je bcaa's zitten daar ook bij.
Universal is een zeer goed merk ikzelf neem ook de pak, dit is zeer compleet maar je pump neem je voor de training net als jack 3d en dit zijn creatine's zoals in je cellmass dus niet nodig deze pot.
En ikzelf ben meer voor de gewone stack.
Je zag wellicht hardcore bodybuilding stack en ging daarom hiervoor.
Nog vragen stel ze gerust, hopelijk heb je er iets aan.

mammoth is troep (vind IK)

ik was vroeger ook zo, je wilt meer en sneller. Ik denk dat dit bij jou ook het geval is?
Aan je supps te zien wil je bulken.
Weight gainers van america zijn veel te duur neem gewoon een whey van 1 van de boardsponsers en doe daar gemalen havermout bij, veel goedkoper en veel gezonder.
Cellmass is een topproduct maar ook weer duur
jack 3d als hij werkt voor jou in orde maar ik vind persoonlijk een pwo booster overbodigik neem gewoon nr1 van body and fitshop
bcaa niks verkeerds meer maar als je bulkt neem dan aminozuren, je bcaa's zitten daar ook bij.
Universal is een zeer goed merk ikzelf neem ook de pak, dit is zeer compleet maar je pump neem je voor de training net als jack 3d en dit zijn creatine's zoals in je cellmass dus niet nodig deze pot.
En ikzelf ben meer voor de gewone stack.
Je zag wellicht hardcore bodybuilding stack en ging daarom hiervoor.
Nog vragen stel ze gerust, hopelijk heb je er iets aan.

+1 ;) !

Terug
Naar boven