XXL Nutrition

info

Status
Niet open voor verdere reacties.

be happy

Cool Novice
Waardering
0
hallo, ik wil graag wat info over een tab kuur, wat kan ik het beste nemen als ik behoorlijk droog ben en massa wil winnen?? ik wil een kuur van 8 weken proberen en kijken of het aanslaat.

heeft iemand suggesties??

ik denk dat je zelf beter die info kunt zoeken er staan iets van 100000 van deze kuurtjes hierzo voordat je weer te veel comentaar krijgt :p

1) Tabs only is verre van goed,
2) Tabs max 6 wekern
3) Je stats? Dieet?
4) Hou je van breezers?

Laatst bewerkt:
Tabs only voor 8 weken vind je lever geen goed idee.

Waarom wil je geen injects?

In jouw geval lijkt me dbol geschikt.

• Topic Starter Topic Starter
Tsunami zei:
:roflol:

Klopt! Alhoewel je vrij laat bent. Of je moet in augustus op vakantie gaan :D

eind juli hahaha
en injecteren vind ik lastig aangezien ik zelf niet goed durf, dan moet ik iemand regelen die dat bij me doet.
daarom denk ik tabs goeie optie??

maar dbol is dat serieus en is dat max. 6 weken???
kijk ik ken wel wat gasten die dat verkopen maar ik ken ze niet zo persoonlijk dat ik daar een rustig babbeltje mee heb gehouden over de opties.
daarom denk ik ik probeer het zo.

ik heb hiet ook wel gezocht en gelezen maar ik zie zoveel. ???
dus....

Post je voedingsschema en je stats eens, pas wanneer we dat weten kunnen we de beste kuur voor je bouwen. ;)

mmm dus als ik nu zeg dat oxy goed is en licht is ga je oxy halen. doe gerust oxy joh of dbol weet jij veel wat t is als je maar groeit toch. verder komt hij op mij over op een zomer gebruiker die ff de beachgod wilt spelen of wat dan ook.. ga gewoon trainen lezen en blijven lezen wat ik ook heb gedaan (ruim 2jaar). ik kom met verschilende voorstellen waar ik meningen over wilt hebben jij doet gewoon van uhh wat moet ik nemen.. oke dan haal ik dat. nakuur zie ik trouwens ook niet. laterz

Wanneer je droog bent en massa wilt winnen, lijkt dianabol de beste keuze wanneer je niet durft te injecteren.

Er zijn altijd mensen die er flauw over doen, maar er zitten hier op het board verschillende AAS gebruikers die ook zijn begonnen met dianabol only kuurtjes.
20-30 mg/dag verdeeld in 2 porties, is goed genoeg om mee te beginnen.

Pillen-kuurtjes worden altijd voor maximaal 6 weken aangeraden ja, omdat ze giftiger zijn voor de lever.

Je geeft zelf aan dat je absoluut geen verstand hebt van zaken. In dit geval ben je verkeerd en gevaarlijk bezig. Je kunt het beste ff wat info opdoen en zo zelf ook tot een besluit komen.

Nu kunnen die dealers jou zomaar iets aansmeren.

Zoek maar wat dbol doet, hoe het gebruikt wordt en hoe lang. Probeer intussen een goede voedingsschema/trainingsschema op te stellen.

Als je dit allemaal hebt gedaan zul je gegarandeerd meer resultaat halen uit je eventuele dbol kuurtje.

Succes!

vitaminet tab kuur doet het erg goed!

Wat leuk zeg, al die goedbedoelde adviezen om vooral geen orals te nemen! Dat de beste man al 30 is doet er schijnbaar niet toe.

Maar hoevaak zie ik die goedbedoelde adviezen bij de jonkies van 20 of een paar jaar ouder die willen gaan spuiten? Alsof dat zo goed is! Misschien daar ook eens mee beginnen?

Van 1 Dianabol kuurtje van 8 weken in combi met een anti-e en eventueel Winny krijg je heus geen leverziekte en kun je toch flink wat massa pakken.

Eventueel een kuurtje Turinabol met Winny. Turinabol ken ik alleen middels ervaringen van Amerikaanse chatgenoten.
Goede anabole eigenschappen maar slechts een beetje androgeen.

Moet meneer eerst aan turinabol komen, want voorlopig heb bijna niemand het

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Wat leuk zeg, al die goedbedoelde adviezen om vooral geen orals te nemen! Dat de beste man al 30 is doet er schijnbaar niet toe.

Maar hoevaak zie ik die goedbedoelde adviezen bij de jonkies van 20 of een paar jaar ouder die willen gaan spuiten? Alsof dat zo goed is! Misschien daar ook eens mee beginnen?

Van 1 Dianabol kuurtje van 8 weken in combi met een anti-e en eventueel Winny krijg je heus geen leverziekte en kun je toch flink wat massa pakken.

Eventueel een kuurtje Turinabol met Winny. Turinabol ken ik alleen middels ervaringen van Amerikaanse chatgenoten.
Goede anabole eigenschappen maar slechts een beetje androgeen.

kijk en daar heb ik wat aan, merci!!
big'r trouwens ook ik word idd dec. 30 dus dat voorzichtige gedoe is een beetje overdreven maar wel goedbedoeld natuurlijk.

ik heb ondertussen een alfspraak met die knakker morgen hij heeft i.i.g dianabol thuis maar misschien i.c.m deca. is dit wat?? of toch beter winstrol?
en wat is eigenlijk anti-e :o

Laatst bewerkt:
Kap nou toch man....je weet geen reet van AS! Het enige wat jij gaat bereiken (als je je tenminste geen fake laat aansmeren) is dat je 8 weken opgeblazen rondloopt en dan denkt dat je lekker bent aangekomen van de "kuur". Je zal waarschijnlijk idd geen onwijze schade ondervinden, maar wees niet verrast van een hele fijne koppijn die maar niet weg wil gaan (te lage vochtinname icm hoge bloeddruk). Of een weggezakt libido na de kuur, kun je aan de costa het betere palen wel vergeten. En als je mazzel hebt hou je er ook nog eens het begin van een cup A aan over..........

Dus fijne Dbolltoerist, ga eerst maar eens lezen, eten en trainen. En kom dan over een jaar nog maar eens terug met gerichte vragen over AS en het gebruik ervan. Gebruik dit board goed als bron want er staat echt veel goede info! Succes.

Dit is hopeloos. :(

Wat wil je nu met dit topic bereiken? Alles info die niet in je straatje past schuif je terzijde en je wacht net zolang totdat iemand jouw gedachtengang bevestigd.

Topic gaat dicht dus.

Anti-e zijn trouwens anti oestrogenen. Je weet wel, het aromatiseren van hormonen. :o

Denk niet niet dat iemand je het nog uit je kop kan praten, maar heel misschien doe je bijv. iets met onderstaande info.

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven