MuscleMeat

Ingekapseld AAS bii het aspireren

MMorris

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Hoi,

Inmiddels ruim 7 weken bezig met Test-P / Primo kuur.
Tot mijn verbazing kwam er bij het aspireren bloed en ingekapseld AAS in de spuit. Voorheen nooit last van gehad. Wie heeft hier ervaring mee? Gevolgen? Ik roteer linker glute en rechter glute.

Hoevaak zet je die test p dan ?
Sowieso meer spots gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
+1 komt omdat je te vaak op 1 plek injecteer, neem delts of benen er bij dan heeft elke plek 1 week rust. Ik zelf doe glute delt en benen met eod prikken.
Moet dan andere naalden voor halen.. Kan het kwaad om boven in het midden te zetten (glute)? Tot nu toe altijd netjes op t juiste plek geinjecteerd (buitenkant-boven) glute.

Hoi Morris kun je mij eens een PM sturen alsjeblieft.

Moet dan andere naalden voor halen.. Kan het kwaad om boven in het midden te zetten (glute)? Tot nu toe altijd netjes op t juiste plek geinjecteerd (buitenkant-boven) glute.

Welke naalden heb je nu dan?
Anders gewoon andere halen .

Waarom kan je dezelfde maat naalden niet gebruiken voor quads? Ik gebruik m'n 08x40mm voor glutes en quads :P

Waarom, 0,6x25 mm werkt net zo goed..

25mm voor de glute ?
Ik gebruik 30mm voor de quad en 40 voor de glute.

Welke naalden gebruik je voor de glutes dan?

0,8 x 40 kan ook wel in de quad als je een beetje poten hebt.
Heb ik ook wel eens gedaan en mijn benen zijn bar slecht :(

Ik pak zelf de blauwe voor glutes werkt perfect zolang je niet te vet bent

Wat ik niet begrijp is hoe die aas nu ingekapseld kan geraken, betekent dat een soort reservoir met aas dat niet door het bloed wordt opgenomen en niet wordt verspreidt door het lichaam? Is er iemand die hier het een en ander over duidelijk weet te maken? Thx. :-)

Wat ik niet begrijp is hoe die aas nu ingekapseld kan geraken, betekent dat een soort reservoir met aas dat niet door het bloed wordt opgenomen en niet wordt verspreidt door het lichaam? Is er iemand die hier het een en ander over duidelijk weet te maken? Thx. :-)

Het komt meestal doordat er niet goed IN de spier geinjecteerd is. Naald niet diep genoeg bijvoorbeeld.
Dit betekent dat de olie dus in je vetlaag blijft rondzwerven, en je lichaam het gaat inkapselen zodat het onschadelijk gemaakt kan worden.

Terug
Naar boven