Fitness Seller

Injecte bil vraag

0wn3r

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hallo,

Ik heb altijd geinjecteerd in mijn bil met 0,8 x 40 en ik heb best magere billen dus ik heb eigelijk altijd een bult enige tijd naar het injecteren. Ik ben me later na gaan afvragen of dat wel normaal is. Is het mogelijk dat ik onder de spier gezeten heb steeds ofso?

Ik heb nu 0,7 x 30 naalden aangeschaft maar dat moet ik nog uitproberen.

Mvg

Jimmy

Ik zet zelf in mijn bovenbeen, altijd met 0,7 x 30 mm. Voor het optrekken van de AAS uit de vial neem ik wel een naald van 0.8 x 40 mm.
In mijn been heb ik ook een bult, die zit er zo'n vier dagen. Volgens mij is dat normaal.
Elke vijf dagen zet ik en de dag voor ik moet zetten is de bult weg. Dus maak je geen zorgen, hoort er gewoon bij.

Ik zet 5 ml in been of bil en heb echt nooit een bult.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het eens in mijn boven been proberen met de 0,7 x 30 ik heb redelijk gespierde boven benen,ik denk dat me dat beter gaat bevallen als in me bil

Ik gebruik 0,8x40 en zet ze in men kuit of bovenbeen nooit een bult, wel een keer een ontsteking gehad en men ene kuit was dubbel zo dik dan de andere maar dat was omdat het slechte gear was er klopte iets niet met de olie ervan

In je kuit met 0,8?

Ik zet zelf in mijn bovenbeen, altijd met 0,7 x 30 mm. Voor het optrekken van de AAS uit de vial neem ik wel een naald van 0.8 x 40 mm.
In mijn been heb ik ook een bult, die zit er zo'n vier dagen. Volgens mij is dat normaal.
Elke vijf dagen zet ik en de dag voor ik moet zetten is de bult weg. Dus maak je geen zorgen, hoort er gewoon bij.

Haha nee das niet normaal :o

Ik heb vandaag voor het eerst in me been geinjecteerd wat een gemak. prikje merk je ff maar je krijgt er geen na pijn van.
Ook heb ik test e in me schouder gezet maar dat is me niet zo goed bevallen.

Bultje kan wel eens voorkomen op je bips, trekt weg.

Ok thanks :)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Ik heb vandaag dust test e 1 ml in me schouder gezet met een 0,6 x 25 mm maar heb flinke spierpijn er aan over gehouden. Is dat normaal of? Maargoed spierpijn of niet ik train er dalijk toch doorheen.

Persoonlijk vindt ik 0.6 x 25 mm geen fijne grootte, moet ik te hard duwen om de olie er door te krijgen.
Pijn staat daarvan los, soms heb je gewoon last, zeker wanneer je een nieuwe spier pakt om in te injecteren. Ik zweer echter bij 0.7 x 30 mm.

Been of bil warm vrijven gaat de naald er ook makkemijker in heb ik bik mezelf al gemerkt

Hittepit er even op leggen voor je zet kan ook mocht je last hebben. Als je spieren warm zijn ontspannen ze waardoor je minder last hebt. Lijkt er overigens op dat je been er na een tijdje aan gewend is (nooit in mijn bil gezet dus daarvan geen idee) want was voor mij enkel in het begin nodig.

warmen en olie warmen werkt ook ( in je handjes e niet in je oven)

0.7 x 30mm in bil gaat zeer soepel bij mij.
wel een klein bultje

Heb ook continu bulten na injecties. Zette voorheen 0,40 ben overgestapt op 0,25 maar merk geen verschil. Wat wel helpt is in plaats van de dart manier de huid strak trekken en de naald er als het ware in duwen(mits natuurlijk goede snelheid) je voelt minder als je op een gegeven moment zere billen hebt en je kunt fatsoenlijk zitten;). En het hoort er natuurlijk allemaal bij. Risico's van het vak. Succes verder

Terug
Naar boven