XXL Nutrition

injecteerbare ephedrine

Astma patienten krijgen bij hevige en langdurige aanvallen soms een ephedrine injectie omdat de ademhaling dan gestimuleerd wordt.

Bij slikken wordt het al heel goed opgenomen. Dus waarom zou je het spuiten?

De meeste opwekkers die geinjecteerd worden, hebben een hevige piek, maar korte duur. Soms maar tien minuten en dan is het effect verdwenen en voel je je sterk vermoeid, en juist in de uitputting erna heb je dan weer zin je energie op te wekken met een nieuwe doses.

Je moet ephedrine zien als een extraatje om soms net even harder te kunnen trainen dan zonder.

Zet je dit IM of IV?

Marky zei:
Astma patienten krijgen bij hevige en langdurige aanvallen soms een ephedrine injectie omdat de ademhaling dan gestimuleerd wordt.

Bij slikken wordt het al heel goed opgenomen. Dus waarom zou je het spuiten?

De meeste opwekkers die geinjecteerd worden, hebben een hevige piek, maar korte duur. Soms maar tien minuten en dan is het effect verdwenen en voel je je sterk vermoeid, en juist in de uitputting erna heb je dan weer zin je energie op te wekken met een nieuwe doses.

Je moet ephedrine zien als een extraatje om soms net even harder te kunnen trainen dan zonder.
:thumbs: :bow:

Kan deze jongen een bak karma krijgen AUB?

• Topic Starter Topic Starter
Na een slechte nachtrust had ik deze ochtend niet echt zin om te gaan trainen. Dus dacht ik deze ephedrine eens uit te testen.

Ik moet zeggen... WOW!!! Heb het met insulinenaald in bicep gespoten en zo goed als meteen was ik één brok energie! Normaal gezien wandel ik rustig naar de gym maar deze keer was het eerder snelwandelen! De bank op en drukken als gek! Heb nog nooit zo hard getraind!!

Goed spul moet ik zeggen... Niemand anders die het ooit heeft geprobeerd??

**** redbull!! LOL

JoeTat2 zei:

Ik was op een feest en iemand was out aan het gaan van alcohol + ghb. Ik stelde voor om die gene wat speed te geven zo dat ie het zou overleven... maar EHBO'ers geloofde me niet... tja... had dan maar geluisterd had die jongen tenminste nog geleeft. :cool:

JoeTat2 zei:
Na een slechte nachtrust had ik deze ochtend niet echt zin om te gaan trainen. Dus dacht ik deze ephedrine eens uit te testen.

Ik moet zeggen... WOW!!! Heb het met insulinenaald in bicep gespoten en zo goed als meteen was ik één brok energie! Normaal gezien wandel ik rustig naar de gym maar deze keer was het eerder snelwandelen! De bank op en drukken als gek! Heb nog nooit zo hard getraind!!

**** redbull!! LOL

Ik vraag me af hoe lang het heeft gewerkt.
Oraal neem ik altijd minimaal 80mg anders gebeurt er weinig ghegheghe
:D

• Topic Starter Topic Starter
Het laatste kwartier van mn training begon de vermoeidheid toe te slaan. Dus het heeft zo ongeveer 3 kwartier zn werk gedaan schat ik. Maar het strafste gebeurt wel tijdens het eerste kwartier.

Bwaaaaaaaaah 3 kwartier???? Ben ik even blij met m'n IP-tabs: 4 tabbies erin en de hele dag plezier! :D

JoeTat2 zei:

**** redbull!! LOL

HARDCORE :hedbang:

bartp zei:
Ik was op een feest en iemand was out aan het gaan van alcohol + ghb. Ik stelde voor om die gene wat speed te geven zo dat ie het zou overleven... maar EHBO'ers geloofde me niet... tja... had dan maar geluisterd had die jongen tenminste nog geleeft. :cool:

??? Die kerel is overleden voor jouw ogen?

oww kwis nie dat ip ook eph tabs hadde...zijn die goeie shit?

ArieWillem zei:
??? Die kerel is overleden voor jouw ogen?
Nou gezien, gezien. Die jongen stond al een paar uur te wankelen, tegen mensen aanvallen, tegen de muur aan te hangen. Toen viel hij om, EHBO-ers waren inmiddels al onderweg. Ik kreeg zo'n reactie "Jij hebt drugs gebruikt, je denk toch niet dat we serieus nemen. Je gaat iemand die te veel gebruikt heeft toch niet nog meer drugs geven...!! Denk even na! :mad: " En in de ambulance was het over... Heb die maandag erna het in de krant gelezen, dat hij overleden was.

Bizar man. Heb het zelf ook meegemaakt op SonneMondSterne, overdosis GHB. Niet best :( Heb zelf ook vaak zat meegemaakt dat gasten die helemaal out zijn van een beetje sos weer bijkomen maarja.. ik snap die EHBO'ers dan ook wel weer :)

ArieWillem zei:
Bizar man. Heb het zelf ook meegemaakt op SonneMondSterne, overdosis GHB. Niet best :( Heb zelf ook vaak zat meegemaakt dat gasten die helemaal out zijn van een beetje sos weer bijkomen maarja.. ik snap die EHBO'ers dan ook wel weer :)
Ik snap het wel... maar als je weet wat voor kennis de gemiddelde EHBO'er heeft en welk IQ.

Zo'n EHBO'er geeft alleen maar schijnveiligheid, ze hebben totaal geen verstand van het menselijk lichaam. Iedere 14-jarige met een middagje vrij kan de kennis tot zich nemen. Het is puur voorbereiding op het ambulance personeel en pleistertjes plakken. Ik bedoel iedereen weet de symptomen van een beroerte en wat hij moet doen als iemand een epileptische aanval heeft. Het zijn gewone mensen die geen extra kennis hebben dan een gemiddelde nederlander, maar dan met een lelijke gele jas aan en die denken dat ze iets kunnen en weten.

Ik was op een evenement aan het werk als beveiliging, er werd keer op keer werd er om die EHBO'ers gevraagt maar die gaven geen reactie. Hadden ze die portofoon uitgezet, omdat ze niet belangrijk vonden wat er gezegt werd... :headbang:

Tja, het was dus wel een succes hoor ik. Piek-effect van een kwartier zoals ik al dacht. Maar dat snelwandelen herken ik wel. Ook ben je een stukje opgefokter als je bijv. moet wachten of het gaat je te langzaam. Bij een flinke orale doses sta ik toch echt 10 uur te stuiteren.

Zodra je die naald in je bi's hebt en injecteerd zul je het wel voelen, en zodra je die eruit haalt heb je volledig instant-effect.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven