MuscleMeat

Injecteren in 25 Stappen

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Zo nogmaals een post van mij voor de newbies (waar ik nog steeds bij hoor trouwens). Deze keer heb ik in de aanbieding een 25 stappen plan tot injecteren. Hij is in het engels maar dat zal voor niemand een probleem moeten zijn.

Hopelijk help ik wat mensen hiermee:
[Link niet meer beschikbaar]

ik kan het in 3 stappen...optrekken,inrammen,uittrekken...beetje zoals hevige coïtus :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb medelijden met jouw vriendin. Na 1x erin al klaar ;).

Ironmike heeft een vriend James.

Ohh die zal dan wel heel erg strak zijn als ie zo snel klaarkomt :)

Ik had ookal altijd gedacht dat mars oftewel marsha gay was heheh :p

Jamesss zei:
Zo nogmaals een post van mij voor de newbies (waar ik nog steeds bij hoor trouwens). Deze keer heb ik in de aanbieding een 25 stappen plan tot injecteren. Hij is in het engels maar dat zal voor niemand een probleem moeten zijn.

Hopelijk help ik wat mensen hiermee:
[Link niet meer beschikbaar]

Ze zeggen niet dat je een nieuwe naald erop moet doen alvorens te injecteren. Alles met 1 naald dus.

Angerfist zei:
Ze zeggen niet dat je een nieuwe naald erop moet doen alvorens te injecteren. Alles met 1 naald dus.

Ik denk dat ze de keuze aan jou over laten. Ik persoonlijk ben van plan wel van naald te wisselen want ik ga met een grotere naald opzuigen dan dat ik ga injecteren.
Lijkt me dat beide manieren goed zijn.

Vind een nieuwe naald wel een must.
Met een botte naald injecteren is geen pretje.

Maar... 25 stappen:roflol:
Het lijkt wel een hele ceremonie :D

Black Knight zei:
Vind een nieuwe naald wel een must.
Met een botte naald injecteren is geen pretje.

Maar... 25 stappen:roflol:
Het lijkt wel een hele ceremonie :D

Door al die stappen te lezen raak je alleen maar in de war, je kan beter gewoon logisch nadenken :D

Slide the needle back into the cap. (Remember DO NOT reseat the cap by pressing the tip of the cap towards the
needle’s point.
) :orly:

Terug
Naar boven