XXL Nutrition

Kuurlog

Bezoekers in dit topic

Nee om eerlijk te zijn niet, ben niet super secuur erin. Maar ga dit wel doen vanaf volgende week, heb de laatste 2 weken een heel erg hectische periode gehad ivm privé omstandigheden die niemand wil meemaken. Maar goed, alsnog geen excuus.

Maar je zou dus sws aanraden om de calorieën flink omhoog te gooien?

Heb wel een vast schema, maar houd het niet bij in een boekje ofzo. Weet na al die jaren trainen precies hoeveel reps/gewicht de max zijn voor mij en probeer er elke keer overheen te gaan. Werkt prima voor me.
Je kcal niet bijhouden en je trainingen niet loggen en wel meteen een kuur beginnen….

Je zou VOORAF je uberhaupt gear gebruikt echt al secuur een trainingslogboek moeten hebben en een strikt dieet gebaseerd op bulk/cut.

Dat je alles onthoud qua gewichten/reps is onzin. Dit is ook de reden dat je 1 rep max vrij zwak is voor iemand van 110kg bw en 7 jaar trainings ervaring. Je zou jou max makkelijk moeten reppen voor de werksets als je secuur zou werken. Progressive overload kan je niet hanteren indien je jou trainingen niet logt, niemand kan onthouden of je nu 100kg deed bankdrukken voor 8 reps of 6 reps en wellicht de 3de set nog maar 5?
 
Ik zou wel een 100% clean voedingschema hanteren op dit vet%. Gr
 
Back
Naar boven