AndroidHealthClinic

injecteren

Dozer

Cool Novice
Waardering
0
heb gistere aan een kameraad virormone geinjecteerd in de schouder

na de injectie voelde hij zich 15 min duizelig en flauw en misselijk

door wat zou dat kunnen?

Laatst bewerkt:
Dozer zei:
heb gistere aan een kameraad virormone geinjecteerd in de schouder

na de injectie voelde ze zich 15 min duizelig en flauw en misselijk

door wat zou dat kunnen?

:eek: :eek: bij een vrouw testo geinjecteerd?? no wonder!

Wat moet een vrouw met juice?

Shit wat heb jij een domme vragen

Misschien de spanning?
Ik had het de eerste 2 keer toen ik ging injecteren,

Maaruh... was het nu een vrouw of een man?

Zal wel een man zijn neem ik aan...anders is het een in wording :D

grtz

• Topic Starter Topic Starter
ik heb jou fotos gezien. mag ik vragen wat je gewicht is

LEES EERST EENS DE STICKYS DOOR EN GEBRUIK EENS DE SEARCHKNOP VOOR JE WEER MET VAN ALLERLEI ONZINVRAGEN KOMT :rolleyes:

ik wil je nie beledigen maar je opent topic naar topic met vragen waar je makkelijk zelf antwoord op had kunnen vinden door de searchknop te gerbuiken of de stikys en of faqs door te lezen.

fitnessboy zei:
LEES EERST EENS DE STICKYS DOOR EN GEBRUIK EENS DE SEARCHKNOP VOOR JE WEER MET VAN ALLERLEI ONZINVRAGEN KOMT :rolleyes:

ik wil je nie beledigen maar je opent topic naar topic met vragen waar je makkelijk zelf antwoord op had kunnen vinden door de searchknop te gerbuiken of de stikys en of faqs door te lezen.

ja maar dan moet je toch heel veel lezen?? dat is toch heel vermoeiend voor de hersentjes en helemaal als het nog in het engels is ook :p :D

ALs je een beetje engels kan en geinteresseerd bent mag dat niet uitmaken ;)

Jij injecteert bij personen terwijl jezelf (bijna) niks afweet van AAS.

Dat is een slechte zaak jongen. Je speelt met het leven van een ander!!!

@Dozer....

Uit je posts in de sectie AAS blijkt naar mijn mening toch echt dat je je nog niet genoeg in deze materie verdiept hebt. Ik vind het onverstandig dat je nu al zelf zou gebruiken, laat staan gevaarlijk dat je andere mensen meent te moeten helpen/ begeleiden of wat dan ook. Je speelt met vuur

Testoman ben jij de zoon van ........? :D

Bij ieder topic dat er door de topicstarter gestart wordt, neemt bij mij het vermoeden toe dat het hier of om een kloon of om een Necedo/ Min Justitie vriend gaat.............. :( :(

Ik ruik infiltratie :p

ik ruik gewoon een knoeier :p

Dozer go home !
blijf gewoon van de aas af of lees eens wat op internet i.v.m het zetten van spuiten en al de rest, want al die vragen die je hier stelt zetten jezelf voor het domme!

Terug
Naar boven