AndroidHealthClinic

Pijn na injectie

Ik heb nog nooit zelf in mij glute gezet maar lijkt me echt irritant, ik zou er wel bij kunnen denk ik maar moet dan één hand gebruiken, en ook gedraaid zitten... Misschien doe ik te moeilijk maar quads zijn eigenlijk wel lekker om te prikken. Links of rechts maakt niet uit. Pip is minimaal met test E (voor mij dan).

Heb nu test C thuis voor na de zomer. Weet niet wat pip daar van zal zijn. We zullen zien/voelen.
Wist niet dat jij kuurde, puur interesse hoor

• Like
Waarderingen: GruX
2 weken geleden laatste test E gezet. Nu enkel nog beetje anavar tot dinsdag (en dan is het op) en HCG 500iu eod en denk dat ik daar nog een week of twee mee verder kan.
Klinkt goed, veel gewonnen? Wil andermans topic ook niet vervuilen dus zal stoppen

• Bicep
Waarderingen: K82
Ik prik al jarenlang in mijn quads en op 1 ongevalletje na waarbij ik dacht dat mijn been geamputeerd moest worden nooit ergens last van.

Ik prik altijd hoog aan de zijkant, mss een cm of 10 onder mijn heupgewricht. En altijd met slin pins, dat scheelt ook een hoop.
Deed ook altijd alleen been. Perfecte plek en als ik in mijn bil wil doen krijg ik kramp in de rug.

De tekenen die ts voor eerste keer heeft zijn niet heel raar. Gewoon licht ontstoken en dat voelt ff kut. Maar soms heb je gewoon wat reactie.

Misschien te veel zitten roeren of te snel gespoten? Zonder ervaring is het best lastig en spannend de eerste paar keer.

Off-Topic: kuit is echt een aanrader hehe 1 keer nooit meer :p

Ook 1x 2 weken amper kunnen lopen en door mijn poten zakken, vers van de dealer maar die troep was ruim een jaar over datum.

Als je het niet vertrouwt sowieso naar de dokter gaan.

• Like
Ik prik al jarenlang in mijn quads en op 1 ongevalletje na waarbij ik dacht dat mijn been geamputeerd moest worden nooit ergens last van.

Ik prik altijd hoog aan de zijkant, mss een cm of 10 onder mijn heupgewricht. En altijd met slin pins, dat scheelt ook een hoop.

Ja slin pins gebruik ik zelf ook, maar rouleer alleen maar tussen glutes, delts en lats. Zal het nog een keer zo hoog proberen, extra spot kan nooit kwaad.

Ik heb nog nooit zelf in mij glute gezet maar lijkt me echt irritant, ik zou er wel bij kunnen denk ik maar moet dan één hand gebruiken, en ook gedraaid zitten... Misschien doe ik te moeilijk maar quads zijn eigenlijk wel lekker om te prikken. Links of rechts maakt niet uit. Pip is minimaal met test E (voor mij dan).

Heb nu test C thuis voor na de zomer. Weet niet wat pip daar van zal zijn. We zullen zien/voelen.

Ik heb geen idee hoe groot je bent maar ieder mens kan wel bij zijn eigen glute met 1 hand, hoe veeg je anders je kont af 😜

Zelf sta ik altijd en leun ik met m’n heup tegen de wasbak zodat ik geen spanning op mn glutes heb.

Ik heb geen idee hoe groot je bent maar ieder mens kan wel bij zijn eigen glute met 1 hand, hoe veeg je anders je kont af 😜

Zelf sta ik altijd en leun ik met m’n heup tegen de wasbak zodat ik geen spanning op mn glutes heb.
Oh ik kan er wel bij, haha ik zie dat ik "denk ik" heb geschreven, alleen is met één hand prikken irritant omdat ik alsnog wil aspireren en dat vind ik dan lastig met één hand, ik denk dat dat 't is. Echter hoor ik genoeg mensen die dat nooit doen wanneer ze in glutes prikken.

Je kunt je hiel wat lichten, en ' leunen' op ander been zodat je ontspannen staat voor glute injectie. aspireren hoeft niet echt. 99 van de 100x gaat het prima zonder

• Like
Je kunt je hiel wat lichten, en ' leunen' op ander been zodat je ontspannen staat voor glute injectie. aspireren hoeft niet echt. 99 van de 100x gaat het prima zonder
Ja precies en dat zegt eigenlijk iedereen, prik in de bips is gewoon prikken en spuiten zonder aspireren.
Maar goed, quads gingen prima. Volgende keer dan toch maar eens glutes prikken, voor de afwisseling.

Ja precies en dat zegt eigenlijk iedereen, prik in de bips is gewoon prikken en spuiten zonder aspireren.
Maar goed, quads gingen prima. Volgende keer dan toch maar eens glutes prikken, voor de afwisseling.

Ik heb nog nooit in mijn leven geaspireerd en toch al heel wat geprikt.

Glutes overigens ook nog nooit gedaan omdat ik wil zien wat ik aan het doen ben ipv zomaar ff blindelings injecteren.

• Like
Ik heb nog nooit in mijn leven geaspireerd en toch al heel wat geprikt.

Glutes overigens ook nog nooit gedaan omdat ik wil zien wat ik aan het doen ben ipv zomaar ff blindelings injecteren.
Daar hebben ze een spiegel voor uitgevonden

Heeft er iemand advies?
Ik heb mijn maandag laten injecteren in mijn been. Na de injectie voelde het in mijn been alsof er iets druppelde maar er liep niks. Verder ging het goed tot dinsdag einde dag. Kan tot op heden mijn been niet buigen knieholte pijn zijkant pijn en dik en met lopen pijn.
Herkenbaar :D. Mogellijk te hoog gezet en een zenuw geraakt

• Like
dit lijkt me meer een infectie, misschien door niet reinigen oid.

klopt, ik had t vorige week. Ik moet t gewoon lekker bij mn schouders en billen houden. Benen doen bijna altijd beetje tot veel pijn.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
@Bullshark idd en zenuw heb ik eerder wel eens gehad maar dit voelde en voelt heel anders. Ben bij de weekendarts geweest geprikt op infectie maar dat was niet zo hoog. Wel het gedeelte wat wijst op trombose?? Heeft iemand hier ooit ervaring mee gehad???

Terug
Naar boven