Fitness Seller

injectie in teelbal

Status
Niet open voor verdere reacties.

deswa

Novice
Waardering
0
Enkele maanden geleden deed ik een kleine orale kuur met primo en stromba.
Ik kwam lichtjes bij, zeer zeker ook kracht. Dit was een lichte kuur zoals ze mij zeiden, omdat ik ook nog nooit gekuurd had dacht ik van lichtjes te beginnen.

Zes weken geleden heb ik me dan eens een andere kuur laten verkopen, weer stromba pilletjes, met susta, boldone en deca. Die kerel die me alles verkocht heeft, vertelde me dat mijn teelballen van deca verkleinen en om dit tegen te gaan moet ik alles rechtstreeks in mijn teelballen inspuiten.
Ik heb dit dan ook gedaan, 3 spuiten van 5 ml in elke teelbal per week. Maar telkens voelde ik een stekende pijn, die soms niet te harden was, verschrikkelijk.
Maar ik moet echt wel zeggen dat mijn teelballen dus echt niet verkleind zijn, zelf ben ik 9 kilo bijgekomen. Nu moet ik nog 2 weken inspuiten, maar eigenlijk durf ik niet meer. Mijn teelballen zijn enorm gevoelig, en als ik ze aftast, dan merk ik verschillende harde knobbels.
Wie heeft hier ook ervaring mee ? Want ik vetrouw het eigenlijk toch niet zo zeer meer.

Jij zal later geen kindjes meer kunnen krijgen volgens mij.... Ik heb in me hele leven nog nooit zoiets doms gehoord en volgens mij lul je gewoon uit je nek ook

OMG!!!!!

Zeg dat dit een geintje is aub!!!

injecteren in je TEELBALLEN?

holy shit bro....
Zijn die middelen niet bedoeld om in een depot te zetten? Vraag me af hoe geschikt een teelbal is om een depotwerking te creeeren...

Ik denk dat zelfs Eclipse hier voor zou passen, ook al zou het em gains opleveren :D

Die kerel die je de 'tip' heeft gegegeven heet toch niet toevallig Himmler ofzo van de achterkant?

Niks aan de hand jongen. Ik zou gewoon wat meer trekken in de week en die harde knobbels zijn zo weg!

In je teelbal injecteren is alom bekent als geheel veilig ;)

Dat is pas HARDCORE!!!

Hahaha 5ml in je teeltbal :roflol: Right!

Enkele maanden geleden deed ik een kleine orale kuur met primo en stromba.
Ik kwam lichtjes bij, zeer zeker ook kracht. Dit was een lichte kuur zoals ze mij zeiden, omdat ik ook nog nooit gekuurd had dacht ik van lichtjes te beginnen.

Zes weken geleden heb ik me dan eens een andere kuur laten verkopen, weer stromba pilletjes, met susta, boldone en deca. Die kerel die me alles verkocht heeft, vertelde me dat mijn teelballen van deca verkleinen en om dit tegen te gaan moet ik alles rechtstreeks in mijn teelballen inspuiten.
Ik heb dit dan ook gedaan, 3 spuiten van 5 ml in elke teelbal per week. Maar telkens voelde ik een stekende pijn, die soms niet te harden was, verschrikkelijk.
Maar ik moet echt wel zeggen dat mijn teelballen dus echt niet verkleind zijn, zelf ben ik 9 kilo bijgekomen. Nu moet ik nog 2 weken inspuiten, maar eigenlijk durf ik niet meer. Mijn teelballen zijn enorm gevoelig, en als ik ze aftast, dan merk ik verschillende harde knobbels.
Wie heeft hier ook ervaring mee ? Want ik vetrouw het eigenlijk toch niet zo zeer meer.
volgens mij lul je uit je nek .en anders ben je zo dom ls een varken :D

Ja en me vriendin spuit botox in haar schaamlippen.

spoort niet :eek:

Wow , dat je zoiets geks ( gestoords ) gelijk aanneemt en doet !!:eek::eek:
Ik zou toch ff navraag gaan doen als ik zoiets te horen kreeg vóór dat ik dat zou doen.

Aan de andere kant zou ik het per definitie niet doen !!
alleen de ged8te doet al pijn !!
Je weet toch dat je met een goede nakuur ook wel goed zit :rolleyes:

als je zo weinig verstand heb dat dit gedaan.dan spoor je echt niet . je moet eens aan die vent vragen waar je die zooi van hebt of hij het voor doet bij zijn eigen.

Welke mod wil ff kijken wie dit cloontje is?

:roflol:

haha, heb het nu een paar keer doorgelezen, wat een gast joh. Die zit ons hier vet in de maling te nemen. Welke idioot gaat nu in z'n kinderbijslagproductieplatform lopen steken met naalden?

Pro, kom maar tevoorschijn... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven