- Topic Starter Topic Starter
Ik ben 1.88, 118 kilo(net gewogen) en 24% vet (eergisteren dexa scan) Ja het plan was ook te gaan cutten icm test om afbraak tegen te gaan. Maar ik ben nu vooral bezig met uitvogelen of me test wel echt is haha. Ik wilde echter eerst eens het effect ervan 'meemaken' zonder cardio en kijken hoe ik er op reageerde. En daarna dus gaan cardio'en erbij. Voordat ik vol op kracht ging rende ik elke ochtend eerst 8 tot 10 km en deed daarna (ondergeschikt) krachttraining erbij.Je kan anabolen wel laten testen maar in het buitenland. In de echt nep sectie heb je een testrapporten afdeling. Je zal er niet wijzer op worden want zijn oude testen van labs die niet meer geproduceerd worden. En het kost je een paar honderd euro dacht ik. Moet je maar eens googelen.
Nuja heb je flesje eens bekeken en de label ziet er idd wat louche uit. Waarom heb je je testosteron niet laten meten overigens?
Wat betreft je BW waarom ben je niet gaan cutten? Je kan zeker vet verliezen en wat spier opbouwen met anabolen. Of doe een recomp. Hoe groot ben je eigenlijk? Nuja 118kilo is echt wel veel tenzij je 2m18 bent..
Maar na enkele maanden zo gesport te hebben kreeg ik ineens zoveel plezier weer in het krachttrainen dat ik weer vol daar op ben gegaan. En met de liefde voor krachttraining kwam ook weer dezelfde vraag terug die ik in 2006 ook had: zal ik toch eens een kuurtje gaan doen. En zo werd dit topic geboren :')
edit: weet eigenlijk niet waarom we niet op test hebben getest. Ik kwam net thuis en dacht: verdomme, het meest belangrijke hebben we niet op getest. Maar ik laat maandelijks bloed controleren vanaf nu, dus ik neem hem volgende maand wel mee.
Laatst bewerkt: