Fitness Seller

injectie materiaal

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
60
Even ter controle.
Injectienaald 1,2 x 40 (18G), 100 stuks om op te zuigen en Spuit / naald 5 ml. 0,8 x 40, 100 stuks om te injecteren ?

Van die 100 stukjes incl naald, kan ik daar de naald afhalen en deze vervangen door de injectienaald 1,2 x 40 om op te zuigen ? Ik bestel bij Spencer.nl. Voordat ik straks spul bestel en er niks werkt :rolleyes:

0.8x40 is gangbaar voor zuigen
0.7x30 is gangbaar voor bijna alle IM mits je niet te dik bent.

jij hebt nu zelfde dikte naald genomen, alleen verschillende lengtes. Je moet met de dikkere naald zuigen (omdat het makkelijker gaat obvious) en met de dunnere naald 0.7 zetten. Je kan ook 0.8x40 gebruiken voor zetten. Maar dat gaat er bij mij alleen me bil in.

0,8 x 40 gaat bij mij ook gewoon helemaal in me quads. Zou nog wat kleinere naaldjes erbij pakken voor eventuele spot injections in bv schouders en of armen.

Even ter controle.
Injectienaald 1,2 x 40 (18G), 100 stuks om op te zuigen en Spuit / naald 5 ml. 0,8 x 40, 100 stuks om te injecteren ?

Van die 100 stukjes incl naald, kan ik daar de naald afhalen en deze vervangen door de injectienaald 1,2 x 40 om op te zuigen ? Ik bestel bij Spencer.nl. Voordat ik straks spul bestel en er niks werkt :rolleyes:

Ja is prima bro. Zelf gebruik ik nooit kleiner dan 0,8 x 40 terwijl ik daar de helft van in mijn quad zet vanwege zenuwen, maar met een dunner naaldje ben een half uur bezig om die olie er door te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen voor de reacties. Ik heb mijn spulletjes bijna compleet, goed voor een 500mg elke week testosteron only cycle (eerste kuur).

en je hcg waar prik je die mee?

insulinenaaldje...

Nee, ik doe 250 of 500mg test voor 10 weken ben er nog niet helemaal uit, en tamoxifen op 20mg

gaat ook goed alleen je ballen kunnen heel kleingaan worden en das dan weer klote:) en met hcg blijven ze mooi op maat maar kan zijn dat je daar niet zoveel last van krijgt

have fun...kunnen we je ook volgen tijdens je kuur?

gaat ook goed alleen je ballen kunnen heel kleingaan worden en das dan weer klote:) en met hcg blijven ze mooi op maat maar kan zijn dat je daar niet zoveel last van krijgt

je zegt het zelf al
gewoon gebruiken als het nodig is

• Topic Starter Topic Starter

Goed punt, bedankt. Maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat hcg precies is, heeft er iemand een stukje over ? Ik ga niks loggen denk ik. Als er problemen zijn dan post ik dit wel gewoon met een vraag.

Goed punt, bedankt. Maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat hcg precies is, heeft er iemand een stukje over ? Ik ga niks loggen denk ik. Als er problemen zijn dan post ik dit wel gewoon met een vraag.
zoek functie!!!

hcg( pregneyl )

eerst goed inlezen voor je iets gaan gebruiken!

succes

13-16 20mg per dag is zat,rest is overkill

Terug
Naar boven