MuscleMeat

injectie moment

in de ochtend, voel ik me beter op mijn gemak..

Tijdens m'n slaap doe ik dat. Ben je op de hoogte van het fenomeen slaapwandelen?

Ik doe slaapspuiten.

meestal voor het trainen gaan..

voor ik ga slapen, maar maakt volgens mij weinig uit, hoor

ik weet niet of het wat uitmaakt, maar zou me best kunnen voorstellen dat s' morgens bijvoorbeeld beter is omdat je dan nog de hele dag beweegt en dus bloeddoorstroming hebt in de benen of reet, of juist andersom

savonds

in het weekends op een zondag avond daarna lekker dvdtje kijken =P

voor het slapen gaan dan kan het lekker inwerken tijdens de nachtrust

Ik doe met lange esters. Zondag ochtend en Woensdag avond. Dan zit er steeds 3,5 dag tussen.
Tijd van de dag boeit niks. Degen die zei voor het trainen waarom doe je dat?
Heeft geen toegevoegde waarde en je hebt alleen maar kans op pijn tijdens het trainen. Ik vind voor slapen het fijnst. Lekker prikken warm douchen en slapen maar.

zet ze wel op de goede dag maar kan 'smorgens zijn mar net zo goed 'savonds ligt eraan waneer mijn vrouw zin heeft om die er in te knallen want heel raar
zelf durf ik da nie zo goed???

In de benen zet ik voor t trainen. Heb t gevoel dat de olie beter verspreid wordt door hele spier en dus minder pijn/kans op abcessen.
Zelf ervaar ik zeker minder pijn de dagen erna, wat betreft de abcessen is logische redenering van mezelf

Hé Jacky,

Die allereerste van de kuur blijft toch de fijnste hè. Of niet?

:roflol:

Zelf zet ik meestal voor het trainen, omdat ik naar mijn idee door de extra doorbloeding/beweging er minder last van krijg.

Lekker op het moment zetten wanneer het in alle rust kan en wanneer je jezelf er het best bij voelt.

Het beste.

In de ochtend, dan heb ik er de hele dag plezier van. :D

• Topic Starter Topic Starter
dus als ik zeg maar avonds spuit voor het slapen gaan dan kan ik me orals zoals winny gewoon over de dag neme ?

ik zet 's morgens, 's middags en 's avonds, net wanneer ik tijd en zin heb :).
Ik kijk niet op een paar minuten hoor...

• Topic Starter Topic Starter
dus als ik zeg maar avonds spuit voor het slapen gaan dan kan ik me orals zoals winny gewoon over de dag neme ?

maakt zover ik weet echt niks uit wanneer je em zet...gewoon doen wanneer jij je er best bij voelt

Ik doe met lange esters. Zondag ochtend en Woensdag avond. Dan zit er steeds 3,5 dag tussen.
Tijd van de dag boeit niks. Degen die zei voor het trainen waarom doe je dat?
Heeft geen toegevoegde waarde en je hebt alleen maar kans op pijn tijdens het trainen. Ik vind voor slapen het fijnst. Lekker prikken warm douchen en slapen maar.

Ik doe het zelfde als Jamess, deel week in twee dus zaterdag avond 22/23 uur
woensdag middag 12/13 uur danzit er 3,5 dagen tussen.

Terug
Naar boven