MuscleMeat

injectie moment

ik spuit 's avonds, bij het invallen van de duisternis
lekker evil he !?
en dan kruip ik in m'n kist, ben ik 's morgens als herboren :evilred:

• Topic Starter Topic Starter
Interesseert me niet wanneer ik dat doet.
Gewoon wanneer ik er tijd voor heb. Ene keer is dat smorgens ff snel zetten, andere keer neem ik er smiddags of savonds de tijd voor.

Toch kies ik liever voor het trainen savonds. Dus bijv. 18:30 uur zetten, als ik 20:30 uur ga trainen.

Interesseert me niet wanneer ik dat doet.
Gewoon wanneer ik er tijd voor heb. Ene keer is dat smorgens ff snel zetten, andere keer neem ik er smiddags of savonds de tijd voor.

Toch kies ik liever voor het trainen savonds. Dus bijv. 18:30 uur zetten, als ik 20:30 uur ga trainen.

:p

ik spuit test e en deca

maar ik bedoel die pillen bijvoorbeeld dianabol moet je die voor het inject neme of erna of maakt het niet uit?

dat maakt totaal niet uit, neem ze verspreid over de dag, eentje smorgens, smiddags en savonds als je 30 mg neemt, je neemt toch niet alleen de dianabol op de dag dat je spuit, he? want zo klinkt het voor mij een beetje ;)

ahahah nee ik wou alleen wete of he twat uitmaakte om eerst die dbol te nemen op het dag dat je spuit en daarna injecteren

het maakt dus niet uit

Je moet even iets begrijpen denk. Aan een injecteerbare steroide zit een ester verbonden. Deze ester heeft een halfwaarde tijd. Als je je inject zet word dit niet vliegensvlug opgenomen en is actief. Nee je injecteert en dan langzaam (aan de hand van de lengte van de ester) komt het in je bloed. We injecteren lange esters of om de 7 of om de 3,5 dag in de regel. Dit betkent niet dat je op de dag dat je injecteert sterker bent of wat dan ook. Je probeert een stabiele bloedspiegel te creeeren. Als je al bedenkt dat het 2 weken duur voor een Enanthaat ester volledig op kracht is moet het niet zo moeilijk zijn om te beseffen dat het moment van spuiten niet uitmaakt.

Iedereen in dit topic heeft goede repsonses gegeven maar ik denk dat onze vriend Ciko dit basis principe nog niet besefte gezien zijn antwoorden.

ahahah nee ik wou alleen wete of he twat uitmaakte om eerst die dianabol te nemen op het dag dat je spuit en daarna injecteren

het maakt dus niet uit

Stel je neemt 40mg dianabol, dan neem je er 1 `s ochtends 2voor het trainen en 1 voor het slapen gaan. Op niet trainingsdagen uiteraard ook.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met james.

thx

ik spuit test e en deca

maar ik bedoel die pillen bijvoorbeeld dianabol moet je die voor het inject neme of erna of maakt het niet uit?

Maakt geen **** uit wanneer je die spuit. Als je nou met hele korte eshters werkt, dan zou je het misschien willen planne, zo niet dan niet

Voor het slapen, op deze manier belast je de spier NIET die je zojuist geinjecteerd hebt!

Maakt geen **** uit wanneer je die spuit. Als je nou met hele korte eshters werkt, dan zou je het misschien willen planne, zo niet dan niet

Indd met lange esters maakt het al helemaal geen drol uit alleen met korte ester zou je de voorkeur kunnen geven aan injecteren vlak voor de training.
Zal ook niet gek veel uitmaken maar is meer een kwestie dat tussen je oren zit.

Indd met lange esters maakt het al helemaal geen drol uit alleen met korte ester zou je de voorkeur kunnen geven aan injecteren vlak voor de training.
Zal ook niet gek veel uitmaken maar is meer een kwestie dat tussen je oren zit.

Van wat ik lees is bij het zo bij korte esthers dat bij gebruik van de spieren de pijn alleen maar erger werd.

Als ik Prop zet had ik de hele dag nergens geen last van,
de volgende dag ga ik werken en moet ik veel lopen.
Op een gegeven moment kon ik haast niet meer lopen van de pijn.

Of mijn benen kunnen dat gewoon niet aan, want ik heb er bijna geen last van als ik het in me borst of reet deed.

Maar wat ik vaker heb gelezen is dat het behoorlijk kan gaan irriteren met korte esthers als je die spieren op dezelfde dag of die erna traint.

Van wat ik lees is bij het zo bij korte esthers dat bij gebruik van de spieren de pijn alleen maar erger werd.

Als ik Prop zet had ik de hele dag nergens geen last van,
de volgende dag ga ik werken en moet ik veel lopen.
Op een gegeven moment kon ik haast niet meer lopen van de pijn.

Of mijn benen kunnen dat gewoon niet aan, want ik heb er bijna geen last van als ik het in me borst of reet deed.

Maar wat ik vaker heb gelezen is dat het behoorlijk kan gaan irriteren met korte esthers als je die spieren op dezelfde dag of die erna traint.

Klopt maar denk dat de TS het niet op deze manier bedoelt:)

Terug
Naar boven