- Waardering
- 0
Wat gebeurt er wanneer je niet diep genoeg in de spier injecteerd?
Kan dit veel kwaad en wordt het nog goed opgenomen?
bvd
Kan dit veel kwaad en wordt het nog goed opgenomen?
bvd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

MrJ zei:Ik had laatst een discussie met een verpleegster en die zei dat het niet uitmaakt hoe diep je in de spier zit omdat het spierweefsel op alle dieptes gewoon gelijk is...
Ik ben nog steeds van mening dat dieper beter is, maar wil nu toch wel wat argumentatie zien.![]()
Glenn GX zei:Bv als je Winstrol Depot gebruik, lijkt mij het beter om precies int midden van je spier uit te komen met de punt van je naald. Zodat het spul beter over je spier wordt verdeeld. En daarmee minder pijnlijk denk ik.
bas123 zei:Als je de naald in je kont hebt en je trekt de spuit een beetje terug weet je precies of je in en spier zit of niet... ( bloed is ader / zuurstof is spier )
Onderzoek het maar !
MrJ zei:Ik had laatst een discussie met een verpleegster en die zei dat het niet uitmaakt hoe diep je in de spier zit omdat het spierweefsel op alle dieptes gewoon gelijk is...
Ik ben nog steeds van mening dat dieper beter is, maar wil nu toch wel wat argumentatie zien.![]()

Dr. Worf zei:
je zal wel cm bedoelen
kevinlorenzin zei:niet helemaal waar, omdat je belletjes in je spuit krijgt als je aspireert is het nog geen lucht of zuurstof! maar gewoon vacuum!![]()
en de spuit niet terug trekken maar de zuigen, gewoon de naald erin de zuiger terug trekken als je vacuum belltjes krijgt zit je goed, als je bloed mee krijgt en dat merk je al snel ff opnieuw prikken met een nieuwe naald en het lieft op een niewe plaats om zoveel als mogelijk litteken weefsel tegen te gaan!

(LOL)