XXL Nutrition

injectievraag

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
Waardering
0
Wat gebeurt er wanneer je niet diep genoeg in de spier injecteerd?

Kan dit veel kwaad en wordt het nog goed opgenomen?

bvd :)

Zoals je reeds zegt wordt het niet goed opgenomen...

Ik had laatst een discussie met een verpleegster en die zei dat het niet uitmaakt hoe diep je in de spier zit omdat het spierweefsel op alle dieptes gewoon gelijk is...

Ik ben nog steeds van mening dat dieper beter is, maar wil nu toch wel wat argumentatie zien. :)

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Ik had laatst een discussie met een verpleegster en die zei dat het niet uitmaakt hoe diep je in de spier zit omdat het spierweefsel op alle dieptes gewoon gelijk is...

Ik ben nog steeds van mening dat dieper beter is, maar wil nu toch wel wat argumentatie zien. :)

idem hier ze zei zelf dat je het subcutaan kon zetten en dat dat niets uitmaakte. Ik dach tdaar eerlijk gezegd anders over

En wij zullen wel steeds met die mega naalden van 0,8*40 in ins lijf zitten prikken:mad:

het maakt niet egt veel uit volgens mij hoe diep je in de spier zit maar het is over het algemeen hoe dieper hoe beter
hier ben ik zelf ook achter gekomen nadat ik een week krom had gelopen
dus...

Volgens mij krijg je dan een abses (weet niet precies hoe je het schrijft) maar dat is een soort van diepe krater op de plek waar je injecteerd.

Bv als je Winstrol Depot gebruik, lijkt mij het beter om precies int midden van je spier uit te komen met de punt van je naald. Zodat het spul beter over je spier wordt verdeeld. En daarmee minder pijnlijk denk ik.

Glenn GX zei:
Bv als je Winstrol Depot gebruik, lijkt mij het beter om precies int midden van je spier uit te komen met de punt van je naald. Zodat het spul beter over je spier wordt verdeeld. En daarmee minder pijnlijk denk ik.

Zo denk ik er ook over, want als je te diep steekt krijg je net hetzelfde effect als niet diep genoeg, maar dan gewoon aan de andere kant van de spier. Maar voor injecties in de bil is de naald er volledig in net goed dacht ik...

Die lange naalden zijn bedoelt voor mensen met een hele dikke reet ! Die 5.0 bij 0.9..

De meeste mannen hebben niet zo'n dikke reet .. dus dan moet 38mm in lengte meer als voldoende zijn,, of 35 mm in lengte...

Ik had te lange naalden en injecteerde steeds in aders omdat ik te diep zat...

Hoewel ik dacht dat ik een dikke reet had.. had ik dus helemaal niet een dikke reet...

Als je op deze site goed leest weet niet alleen hoe je je precies moet injecteren ... maar je leert ook wanneer je in een spier zit..

Als je de naald in je kont hebt en je trekt de spuit een beetje terug weet je precies of je in en spier zit of niet... ( bloed is ader / zuurstof is spier )

Laatst bewerkt:
bas123 zei:
Als je de naald in je kont hebt en je trekt de spuit een beetje terug weet je precies of je in en spier zit of niet... ( bloed is ader / zuurstof is spier )
Onderzoek het maar !

niet helemaal waar, omdat je belletjes in je spuit krijgt als je aspireert is het nog geen lucht of zuurstof! maar gewoon vacuum! ;)

en de spuit niet terug trekken maar de zuigen, gewoon de naald erin de zuiger terug trekken als je vacuum belltjes krijgt zit je goed, als je bloed mee krijgt en dat merk je al snel ff opnieuw prikken met een nieuwe naald en het lieft op een niewe plaats om zoveel als mogelijk litteken weefsel tegen te gaan!

in je vet zetten ipv spier bedoel je? sja...het wordt wel opgenomen, maar duurt veeeel langer en verliest ook veel van de werkzame stof eer het goes is opgenomen...mijn devies is: de spuit drIN!!!:D

Ik spuit zelf met 3mm in m'n reet, diep zat IMO!

MrJ zei:

Toch raar van die verpleegster. Ik heb bij een rugbywedstrijd mijn wenkbrauw open gehad en er moest een injectie tegen staatvuil in mijn been. (tetanis ?)

Ik wist niet dat dat uberhaupt zo diep kon.... t*ring die verpleegster wist er wel raad mee... Een maat van me zat erbij en die schrok zich ook rot.

Volgens mij is het ook: hoe dieper hoe beter; tenminste, dat heb ik daar wel geleerd :D

kevinlorenzin zei:
niet helemaal waar, omdat je belletjes in je spuit krijgt als je aspireert is het nog geen lucht of zuurstof! maar gewoon vacuum! ;)

en de spuit niet terug trekken maar de zuigen, gewoon de naald erin de zuiger terug trekken als je vacuum belltjes krijgt zit je goed, als je bloed mee krijgt en dat merk je al snel ff opnieuw prikken met een nieuwe naald en het lieft op een niewe plaats om zoveel als mogelijk litteken weefsel tegen te gaan!

uhm... die belletjes die je kan krijgen wanneer je de spuit of ' zuiger ' terug trekt is zuurstof die uit je spier komt, dat houd in dat je goed zit en kan injecteren.. :p

Trouwens ...vacuum belletjes ...??? (LOL)

Terug
Naar boven