AndroidHealthClinic

injectievraagje?

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik begin binnenkort aan mijn eerste kuurtje:
week 1-8:400mg primo EW
week 3-8: 40 mg anavar ED
Maar nu vraag ik mij af mag ik die 4 ml in een keertje injecteren of verdelen over 2 spuiten?

Extra vraag: hebben nog mensen deze kuur gedaan zoja wat waren jullie bevindingen en resultaten?

hey kerel, beide methoden zijn oke hoor. ikzelf geef de voorkeur aan verspreiden omdat ik denk dat je dan toch stabielere bloedwaarden krijgt

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel of je die 4 ml in één spuit mag zetten? Of kan lichaam niet zoveel opnemen op 1 plek?

4 ml in je bil of bovenbeen is geen probleem kerel :)

Heb zelf ook 4 ml in 1 x geinjecteerd zonder problemen (in bovenbeen).

Ik heb deze kuur hier op het board niet eerder gezien. Is wel een goede kuur hoor.

Nakuur zul je ook wel over hebben nagedacht.

Welk merk primo ga je gebruiken?

loo heeft precies deze kuur gedaan. is daarop iets van 7kg aangekomen en geloof 5over gehouden. was wel ze eerste kuur.grts

denk dat hij 2 spuiten bedoelt als in eentje links eentje rechts.. en latin verwijst naar het verdelen van de injecties over de week.. dus bv. maandag en donderdag.. daar gaat ook mijn voorkeur naar uit.. mocht je 1x per week willen injecteren kan dat gewoon.. en 4ml is idd geen probleem.. gewoon rustig injecteren ;)

Mijn ervaring met 4 ml in 1x injecteren is dat je goed diep moet injecteren want de vloeistof kan niet meteen weg en er bouwt druk op dan wil het er nog wel is uitlopen ik doe tot maximaal 3 ml in 1x

Terug
Naar boven