XXL Nutrition

inkicken

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik gebruik nu al 7 dagen 30 mg dboll ED en 300 deca + 500 test enth EW (heb al 2 shotjes gezet).
Maarrr wanneer kickt de dboll eens in? Ik heb nog geen kracht explosie ervaren, ben ook nog maar 1 kilo zwaarder geworden. Zit te twijfelen of dat van de dboll of m'n bulken komt.
Ik weet dat ik ongeduldig ben :P
Kunnen jullie je ervaringen even melden, wanneer het voor jou inkickte en wat je de eerste 7 dagen hebt ervaren.
Thnx

Ik kon de dbol na de 1e inname al merken...meteen 10mg genomen en toen naar de gym. Kreeg flink wat energie en het ging superlekker. Dagen erna wende mn lichaam eraan en kon ik flink stuk zwaarder gaan tijdens training.

P. week kreeg ik er zon 1,5- 2 kg gewicht bij en een onwijs uithoudingsvermogen. Ik heb t dan wel over dbol only...test injects heb ik nog nooit gedaan, wilde eerst s zien hoe mn lichaam op AS reageerde voor ik verder ga.

• Topic Starter Topic Starter
Mhh als het zo doorgaat twijfel ik wel aan de kwaliteit van mijn dboll.

heb eerste thai'se d-bol gehad en die voelde ik echt kracht erbij super pomp gelijk vanaf dag een...

heb nu naposim (volgens mij harstikke nep) voel niets maar kom wel genoeg kg's bij.. maarja voor de zekerheid stap ik morgen toch maar over op methuxu

Gebruik je dezelfde naposim als mij? Ik heb de pics in de pics sectie gepost.

Brrr ik vrees het ergste betreffende die dbolls van je bro.

De paar keer dat ik ze nam merkte ik het na zo'n drie dagen toch zeker wel.
Meer plofkop, meer eetlust, meer kracht.

Haha nou, ik zie het nog een dag of 2 - 3 aan, merk ik nog niet veel qua gewicht en kracht dan ruil ik ze in voor... ??

Mja GS, ik weet niet hoor.
Hoe denken jullie over Akpuxuh?

Idd, maar er zijn ook redelijk wat fakes van akpuxuh he?

Misschien dat is GS neem,
word GS uberhaupt al nagemaakt? :P

BBwannabe zei:
Mja GS, ik weet niet hoor.
Hoe denken jullie over Akpuxuh?

GS= goed 10 mg tabs
Akupuxuh = goed 5 mg
peaktop (rusland)= goed 5mg
Akrihin = in tegenstelling tot velen ook gewoon goed 5mg
Naposim= goed 5mg

BBwannabe zei:
Misschien dat is GS neem,
word GS uberhaupt al nagemaakt? :P

niet dat ik weet, kep ook GS en kan t zeker aanraden. Waarom gaan voor n bep. merknaam als je ook goeie generieke middelen kunt krijgen?

En 10mg tabs is n leuke bijkomstigheid

Heeft er iemand ervaring met British Dispensary Dboll?
Wat is daarover bekend? Is het wat? Ik hoop dat iemand mij er wat meer over kan vertellen

Het is ongeveer het meest gebruikte, meest bekende merk Dboll dat er bestaat.
Wat is er, heb je een ander merk te pakken gekregen? :D:D:D

Nee, naposim valt me nogal tegen :D Dus zit te denken om die in te ruilen voor BD

Word british dispensary veel gefaked?

Ook BD wordt gefaked. Er zijn diverse test-truukjes die de echtheid zou moeten bewijzen zoals de crashtest e.d. Maar ik hou me ver van Dboll vanwege de 100% neveneffecten en 10% blijvende resultaten.

Ik ben ooit begonnen met dboll omdat ik toen nog angstig voor naaldjes was en niet wist wat het inhield. Nu weet ik beter.

Als je iets als kuren doet, doe het dan verstandig en met maximaal, blijvend resultaat als uitgangspunt. Zodra je stopt met dboll verlies je je enorme kracht en pompjes. Je zakt aardig terug.

Naposim is gewoon dboll van Russische makelij en, mits echt, zelf beter gevonden dan de Thaise, door de kenners. Scheer de Naposim dus niet over één kam nu je waarschijnlijk fakes hebt gekocht...

Succes!

Terug
Naar boven