Fitness Seller

"Innemen direct na training" maar HOE direct dan?

RTM85

Novice
Waardering
0
Na mijn trainingen neem ik altijd whey + dextrose + creatine in een shake, maar wat ik me al een tijdje afvraag... Er wordt altijd gezegt en dat staat ook op de verpakkingen: "innemen direct na de traing". Maar hoeveel tijd mag daar tussen zitten dan?
Ik neem geen shakes mee naar de sportschool, maar van het eind vd training t/m dat ik thuis ben (douchen, omkleden, in de auto terug, parkeerplekje zoeken) zit meestal wel 30min tussen... Is dat erg? :cool:

Trouwens he, mag je creatine nou wel of niet met melk innemen? ???

TNX!

Na mijn trainingen neem ik altijd whey + dextrose + creatine in een shake, maar wat ik me al een tijdje afvraag... Er wordt altijd gezegt en dat staat ook op de verpakkingen: "innemen direct na de traing". Maar hoeveel tijd mag daar tussen zitten dan?
Ik neem geen shakes mee naar de sportschool, maar van het eind vd training t/m dat ik thuis ben (douchen, omkleden, in de auto terug, parkeerplekje zoeken) zit meestal wel 30min tussen... Is dat erg? :cool:

Trouwens he, mag je creatine nou wel of niet met melk innemen? ???

TNX!
ja dat is erg want 30 min is b est lang, zet al je spullen in een shak beker en na je training vul je dat aan met water en drinken en als je 30 min later thuis komt eet je een goede maaltijd

De meeste mensen nemen een shake mee en drinken het dan direct na de trainen op, dat word er ook mee bedoelt.

• Topic Starter Topic Starter
Cool. Duidelijk! Thanks.

Beste neem je niks direct na je training om de naverbranding zo nog te laten doorgaan.

Creatine liefst op lege maag, dus als je uit bed komt of een uur voor je volgende maaltijd.

Terug
Naar boven