CQ_Demolisher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ramonius zei:Nou nou nou... het was een matig feessie hoor, volgend jaar ga ik echt niet! Ik vond het best rustig en het volk wat er was waren allemaal van die 1-dags partygangers.
Ze weten niet hoe ze zich op een feest moeten gedragen, je moet lachen, met andere mensen willen praten en niet zo ****up up thight doen.
De sound was wel oke, grootste deel in de Q-Dance hal gestaan en af en toe naar de main. Geen echte superset gehoord, maar het kan zijn dat ik m gemist heb.
Op naar de zomer-festivallen en HMH feesies, die zijn toch wel beter....
jaja en volgend jaar ga je gewoon weer he

ik vond het wel redelijk feessie maar kwam vooral doordat ik met leuke vrienden was..ik had geen plattegrond en geen idee waar ik terecht kwam dus bleven we maar bij q-dance...dana viel tegen luna viel tegen technoboy was ok promo was ok...etc muziek was niet super maar al met al toch een redelijk feest
ohja klote marco v nog gemist

. wat me idd wel opviel was een hoop onervaren lui, die je heel vaag aankeken als je totaal los ging. gelukkig waren die tegen 5en al weer weg en kon ik nog ff vlink tekeer gaan op technoboy en promo. half tien was ik weer terug, ff gegeten en pitten.