XXL Nutrition

Input please?

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Ok ok, ik zit nu nog in de laatste week van m'n nakuur, ga over een maandje 'licht' cutten (hoeft maar 2 a 3% af). Daarna (na de zomer) ben ik echter weer van plan te kuren (mits m'n bloedwaardes ed goed zijn). Het is dus nog ver weg -ik denk zelf begin September- maar de voorpret mag nu al rustig beginnen met samenstellen van deze kuur. :)

Ik denk zelf aan de volgende kuur:

Week 1-3 : 75mg Testosteron Propionaat /eod
Week 1-10 : 500mg Testosteron Enanthaat /wk
Week 1-10 : 400mg Boldone /wk
Week 3-12 : 500IU HCG /wk
Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D + 100mg Chlomid /D
Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D

Natuurlijk zat Nolva achter de hand ivm eventuele gyno.

Doel is kwalitatieve massa te winnen. Ik zal tegen die tijd 85kg @ 6/7% zijn, en zal 2 weken voor aanvang beginnen met een bulkschema van 5500/6000kcal.

Waar ik nu zelf mee zit is de HCG. Kan deze wekelijks, of moet deze echt om de 5 dagen precies? Stel hij kan elke week, kan ik dan met 1500IU 3 weken doen mits ik deze in de koelkast bewaar?

Voor de Test Enth en Boldone gebruik ik een 0,8x38mm naald. Deze zullen wekelijks in m'n bil en been komen. De Test Prop wil ik m'n schouder zetten denk ik, maar kan ik daar niet beter een iets dunnere naald voor nemen?

De HCG zette ik in het verleden ook gewoon met een 0.8x38mm, maar denk dat deze ook stukken kleiner kan aangezien dit op waterbasis is. Als deze trouwens ook onderhuids gezet kan worden, scheelt het trouwens weer zoeken naar een vrije injectieplaats (deze komt dan in het buikvet).

Alle verdere tips en input is van harte welkom! :)

Het is een kuur uit het boekje, ziet er degelijk uit. Persoonlijk vind ik de eerste twee weken van je nakuur met 40 mg Nolva en 100 mg Clomid wat zwaar. Hoe is je nakuur nu en hoe bevalt die?

Over de HCG, ik ben benieuwd of jij nog buikvet zult vinden. 6-7% is goeie shit!
Aangezien je verder niets op waterbasis injecteert kan je je de moeite van intramusculair wel besparen. Je zegt HCG van week 3 t/m 12 te willen zetten. Je bedoelt waarschijnlijk 4 t/m 12? Dan begrijp ik je verhaal van 3 weken doen met 1500 iu beter, met totaal dus 4500 iu. Iedere week lijkt mij prima, ben benieuwd of iemand anders daar iets over te zeggen heeft. Vaste dag in de week komt zeker beter uit?

De HCG zou ik 2x per week zetten op 500 I.U.,om de 3à4 dagen,je kan een kleine insulinenaald gebruiken,kan bijvoorbeeld in kleine spiergroepen (triceps,schouders)gezet worden of onderhuids in buikregio.

HCG moet je even uitproberen, let erop niet teveel ineens te zetten, maar merk je dat 1x p/w 500 iu te weinig is en je testikels toch beginnen te krimpen, zet dan op 2 opvolgende dagen 500 iu of 3 opvolgende dagen 500 iu.. Het is mij extreem goed bevallen en ik heb geen enkele terugslag na de kuur gemerkt, helemaal niks. Ik werd zelfs sterker in me nakuur nog.. Kuur ziet er netjes uit bro !! Iemand die ze huiswerk goed gedaan heeft!! Ik wens je succes !!

• Topic Starter Topic Starter
Thorwulf zei:
Het is een kuur uit het boekje, ziet er degelijk uit. Persoonlijk vind ik de eerste twee weken van je nakuur met 40 mg Nolva en 100 mg Clomid wat zwaar. Hoe is je nakuur nu en hoe bevalt die?

Over de HCG, ik ben benieuwd of jij nog buikvet zult vinden. 6-7% is goeie shit!
Aangezien je verder niets op waterbasis injecteert kan je je de moeite van intramusculair wel besparen. Je zegt HCG van week 3 t/m 12 te willen zetten. Je bedoelt waarschijnlijk 4 t/m 12? Dan begrijp ik je verhaal van 3 weken doen met 1500 iu beter, met totaal dus 4500 iu. Iedere week lijkt mij prima, ben benieuwd of iemand anders daar iets over te zeggen heeft. Vaste dag in de week komt zeker beter uit?

Ik had eerst ook 50mg Chlomid in gedachten, maar heb deze op 't laatste moment toch verhoogd. Ik zit nu op 2 weken 40mg, en 2 weken 20mg Nolva (na 2500/2500/1250/1250IU HCG /5 dagen) en dat gaat volgens mij wel goed. Maar een bloedtest zal me 100% uitsluitsel geven. Ik twijfel dus nu tussen 50 en 100mg. :p

Je hebt gelijk, 4 t/m 12 moet het zijn. Klein telfoutje. :)

Zondagochtend komt mij het beste uit. Opstaan, douchen en daarna mijn vriendin die hem in de bil wil zetten. Dan heb ik nog de hele dag om lekker te bewegen zodat de 'pijn' er bijna niet bij komt kijken.

sylvester zei:
De HCG zou ik 2x per week zetten op 500 I.U.,om de 3à4 dagen,je kan een kleine insulinenaald gebruiken,kan bijvoorbeeld in kleine spiergroepen (triceps,schouders)gezet worden of onderhuids in buikregio.

Ik dacht ook al aan een insulinenaaldje dan. Aangezien ik schouders al meeneem met de Test Prop denk ik dat ik m'n buikregio ga proberen.

soulreaver zei:
HCG moet je even uitproberen, let erop niet teveel ineens te zetten, maar merk je dat 1x p/w 500 iu te weinig is en je testikels toch beginnen te krimpen, zet dan op 2 opvolgende dagen 500 iu of 3 opvolgende dagen 500 iu.. Het is mij extreem goed bevallen en ik heb geen enkele terugslag na de kuur gemerkt, helemaal niks. Ik werd zelfs sterker in me nakuur nog.. Kuur ziet er netjes uit bro !! Iemand die ze huiswerk goed gedaan heeft!! Ik wens je succes !!

Tnx!

Ik volg 'jouw' advies op door niet meer aan het eind van een kuur een lading HCG te zetten, maar het te verspreiden over je gehele kuur. Mij benieuwen hoe het me bevalt! :thumb:

PS: Dus HCG is 3 weken houdbaar in de koelkast?

Lijkt me een goede kuur. enige nadeel is misschien de vocht van de test. Is snel opgelost met wat lichte diuretica 3 a 4 dagen voor einde kuur.

Laat me weten hoe je er achteraf over denkt en hoe je ervaringen ermee waren. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve verhalen gehoord. Ook ervaren mensen met kuren waarbij je aan 2 gr. test. + andere middelen moet denken vonden hun terugval veel en veel minder en het herstel ook veel sneller..

Dat spreekt voor zich. Ik zal dan natuurlijk ook weer een keurig logboek bijhouden.

Maar goed, het is nog geen September! :p

Schopje met de openstaande vragen:

+ 50mg Chlomid in de 1ste 2 weken van m'n nakuur lijkt jullie genoeg? (Icm 40/40/20/20 Nolva of course )
+ Is HCG 3 weken in de koelkast houdbaar?
+ Met welke maat naald zullen jullie Test. Prop. in je schouder aanraden? Een 'gewone' 08x38mm of iets kleiner?

Laatst bewerkt:
in je schouder kan je beter kleinere naald pakken, 0,5 X 16 MM. gaat het prima mee, je hebt ze zelfs nog kleiner

Daan-B zei:
in je schouder kan je beter kleinere naald pakken, 0,5 X 16 MM. gaat het prima mee, je hebt ze zelfs nog kleiner

Enanthaat zet ik met 0,8 X 40, in de schouders.
Waarom dunner? Minder kans dat je een zenuw raakt of een kleiner gat dus minder kans dat je gaat "lekken" na het terugtrekken? Daar heb ik met olie geen last van. 40 mm is overigens wel te lang en dat is behoorlijk klote. Ik druk de naald er dan niet helemaal in, maar laat em ergens zweven. Als je dan gaat aspireren (met 1 hand) oefen je al zoveel druk uit dat de naald vrolijk op en neer glijdt en je dus best alsnog in een bloedvat kunt zitten. Aan de andere kant, aspireren met een hand gaat al best stroef, als je dan een dunnere naald gebruikt krijg je de trekker misschien helemaal niet meer omhoog. Dus mijn advies: Een korte naald van gewone dikte...

@ Daan-B: Heb je zelf ook zo'n naald gebruikt? En was dat dan met Winstrol of iets op oliebasis? Ben benieuwd.

Edit: Wat krijgen we nou? Sinds wanneer kan ik hier ongecensureerd "olie" schrijven? :D

Laatst bewerkt:
ja, gebruik zelf voor winstrol 0,5X 16 MM naalden voor me schouders. is waterbasis ;)

gebruik ook deze 0,5 X 16 mm naalden voor boldenone (olie;)) in me quads te zetten en heb geen last met aspireren. als ik zon 0,8 mm naald gebruik kotm er altijd een dikke druppel uit lopen, is zonde:P

je kan het jezelf dus makkelijker maken door een iets duennere naald te pakken IMO.

Daan-B zei:
ja, gebruik zelf voor winstrol 0,5X 16 MM naalden voor me schouders. is waterbasis ;)

gebruik ook deze 0,5 X 16 mm naalden voor boldenone (olie;)) in me quads te zetten en heb geen last met aspireren. als ik zon 0,8 mm naald gebruik kotm er altijd een dikke druppel uit lopen, is zonde:P

je kan het jezelf dus makkelijker maken door een iets duennere naald te pakken IMO.

Oke, bedankt voor de tip. Een volgende keer ga ik er ook maar eens aan geloven in m'n quads te zetten. Het ziet er altijd heel verleidelijk uit, je kan er zo goed bij en met twee handen in tegenstelling tot schouder/arm. Heb je wel eens in een zenuw geprikt? Want daar staan de quads toch een beetje bekend om? Trouwens, behoorlijk ondiep, 16 mm...

nope, nog nooi in een zenuw, maar zit ook pas in me eerste kuur;)
ik span altijd me quadd aan, zoek op de zijkant (buitenkant), en dan aan de boven kant, het dikke punt op, ontspan de spier, en "dart" de naald er helemaal in, zit je al behoorlijk diep in de spier al, bijna anderhalve CM.

groeten Daan

Tnx bro's maar 0,5x16mm is dus goed te doen voor een test. prop in je schouder?

PS: 0,8x38mm in m'n quads heb ik geen last mee.

hoe diep gaat ie er bij jou in dan??

Probleem met te lange naalden is dat ie een beetje heen en weer kan gaan glijden, tenzij je em er (op 3 mm na) helemaal insteekt. Je kan de 0,5 X 16 eens gebruiken en er dan wel helemaal inzetten. Waarschijnlijk gaat het wel lastig worden met inspuiten, omdat je in je schouder maar een hand hebt, maar dan wordt het in ieder geval een mooie trage injectie. :)

Edit: Ik bedoel dus dat je het waarschijnlijk wel gaat merken dat een diameter van slechts 0,5 mm een beetje persen wordt...

Terug
Naar boven