- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Ok ok, ik zit nu nog in de laatste week van m'n nakuur, ga over een maandje 'licht' cutten (hoeft maar 2 a 3% af). Daarna (na de zomer) ben ik echter weer van plan te kuren (mits m'n bloedwaardes ed goed zijn). Het is dus nog ver weg -ik denk zelf begin September- maar de voorpret mag nu al rustig beginnen met samenstellen van deze kuur. 
Ik denk zelf aan de volgende kuur:
Week 1-3 : 75mg Testosteron Propionaat /eod
Week 1-10 : 500mg Testosteron Enanthaat /wk
Week 1-10 : 400mg Boldone /wk
Week 3-12 : 500IU HCG /wk
Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D + 100mg Chlomid /D
Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D
Natuurlijk zat Nolva achter de hand ivm eventuele gyno.
Doel is kwalitatieve massa te winnen. Ik zal tegen die tijd 85kg @ 6/7% zijn, en zal 2 weken voor aanvang beginnen met een bulkschema van 5500/6000kcal.
Waar ik nu zelf mee zit is de HCG. Kan deze wekelijks, of moet deze echt om de 5 dagen precies? Stel hij kan elke week, kan ik dan met 1500IU 3 weken doen mits ik deze in de koelkast bewaar?
Voor de Test Enth en Boldone gebruik ik een 0,8x38mm naald. Deze zullen wekelijks in m'n bil en been komen. De Test Prop wil ik m'n schouder zetten denk ik, maar kan ik daar niet beter een iets dunnere naald voor nemen?
De HCG zette ik in het verleden ook gewoon met een 0.8x38mm, maar denk dat deze ook stukken kleiner kan aangezien dit op waterbasis is. Als deze trouwens ook onderhuids gezet kan worden, scheelt het trouwens weer zoeken naar een vrije injectieplaats (deze komt dan in het buikvet).
Alle verdere tips en input is van harte welkom!

Ik denk zelf aan de volgende kuur:
Week 1-3 : 75mg Testosteron Propionaat /eod
Week 1-10 : 500mg Testosteron Enanthaat /wk
Week 1-10 : 400mg Boldone /wk
Week 3-12 : 500IU HCG /wk
Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D + 100mg Chlomid /D
Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D
Natuurlijk zat Nolva achter de hand ivm eventuele gyno.
Doel is kwalitatieve massa te winnen. Ik zal tegen die tijd 85kg @ 6/7% zijn, en zal 2 weken voor aanvang beginnen met een bulkschema van 5500/6000kcal.
Waar ik nu zelf mee zit is de HCG. Kan deze wekelijks, of moet deze echt om de 5 dagen precies? Stel hij kan elke week, kan ik dan met 1500IU 3 weken doen mits ik deze in de koelkast bewaar?
Voor de Test Enth en Boldone gebruik ik een 0,8x38mm naald. Deze zullen wekelijks in m'n bil en been komen. De Test Prop wil ik m'n schouder zetten denk ik, maar kan ik daar niet beter een iets dunnere naald voor nemen?
De HCG zette ik in het verleden ook gewoon met een 0.8x38mm, maar denk dat deze ook stukken kleiner kan aangezien dit op waterbasis is. Als deze trouwens ook onderhuids gezet kan worden, scheelt het trouwens weer zoeken naar een vrije injectieplaats (deze komt dan in het buikvet).
Alle verdere tips en input is van harte welkom!