AndroidHealthClinic

Inspectie waarschuwt voor de anabolen van Med Request Pharmaceuticals

moet je dit postief of negatief opvatten?

• Topic Starter Topic Starter
edit

Laatst bewerkt:
Ik verplaats hem even naar de AAS sectie.

:( en waar haal ik me slippies nu :(

Vind het zelf een ietwat opgeblazen verhaal. Natuurlijk worden die etiketten zelf gemaakt en natuurlijk zijn er onder en overdoseringen.

Tuurlijk ik het opgeblazen. Het is een niet geregistreerd merk, dus kunnen ze alle kanten uit lullen. Maar ik snap nu wel waarom ik zo hard op stromba ging :P

Tuurlijk zijn er onder en overdoseringen bij een UG-lab.
Maar deze testresultaten lijken me wel een beetje erg sterk necedo kennende en wat te denken van het verhaal dat deze meneer alles in zen eentje thuis heeft lopen brauwen..
Yeah right....

Je maakt me een hoop wijs maar denk tog echt dat er meer mensen achter zitten en wat te denken van de gevolgen voor deze persoon/personen mocht het wel zo zijn dat er maar zo weinig stof in zou zitten in bepaalde producten.

Volgende week word er van GS iemand opgepakt en word er zeker ook gebrauwd in een schuurtje achteraf
:brew:

Wie garandeert trouwens dat underground gear onder steriele omstandigheden wordt geproduceerd? Wel even iets belangrijker of er iets meer of minder dosering inzit lijkt me........????

De mate van steriliteit is questionable. Evenals de hoeveelheden per ml.

Maar weten we dat niet al jaren? Talloze labtests hebben laten zien dat elke batch een lichte over/onderdosering laat zien. Zelfs human grade producten die getest zijn in het verleden, hadden dat. 'Enorme onder -en overdoseringen'? Ik vind het over het algemeen wel meevallen, blijkens de resultaten zijn het vooral de tab-vormen die onderhevig waren aan deze scheve doseringen.

Ik heb een hele reeks MRP gebruikt en nooit last gehad van welke infectie dan ook, en met verschillende middelen moest ik dagelijks prikken. Ik was zeer te spreken over ze, behalve over de NNP maar da's bekend.

Ach, lief dat ze die spullen voor ons getest hebben. ;)

Ik heb gelukkig orginele spulletjes voor mn volgende kuur gehaald.
Ik heb alleen wel liquidex van MRP, hopelijk zit hier wel in wat er in hoort te zitten. Jammer dat die nou net niet getest is.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de liquidex van MRP?

Liquidez van MRP had ik opgenomen in m'n laatste kuur.
Wereldspul. Binnen een week van mn vochtretentie af.

En raadt eens wat ik met die 10ml vial Win van hun ga doen die nog in de koelkast staaaaat....:roflol:

DBC01 zei:
Liquidez van MRP had ik opgenomen in m'n laatste kuur.
Wereldspul. Binnen een week van mn vochtretentie af.

En raadt eens wat ik met die 10ml vial Win van hun ga doen die nog in de koelkast staaaaat....:roflol:

Opdrinken? :D

en daarom advieseer ik nooit only kuurtjes, het zit er nou eenmaal in dat er soms wel eens een mindere vial of tabs tussen zitten.

als je dan je geld inzet op 100 of 200 tabs dboll ben je 6 weken aan het stressen voor niks. Kan gebeuren.......

je weet ook niet altijd of een biefstuk te vreten is of niet als je hem bij de albert H ziet liggen. try and you will see....

Laatst bewerkt:
younggod zei:
en daarom advieseer ik nooit only kuurtjes, het zit er nou eenmaal in dat er soms wel eens een mindere vial of tabs tussen zitten.

als je dan je geld inzet op 100 of 200 tabs dboll ben je 6 weken aan het stressen voor niks. Kan gebeuren.......

je weet ook niet altijd of een biefstuk te vreten of niet als je hem bij de albert H ziet liggen. try and you will see....

Daar heb je wel een goed punt kerel!
Zit nu zelf aan de test-only, maar kan de verleiding moeilijk weerstaan om toch deca toe te voegen :D

endymion zei:
Ik heb gelukkig orginele spulletjes voor mn volgende kuur gehaald.
Ik heb alleen wel liquidex van MRP, hopelijk zit hier wel in wat er in hoort te zitten. Jammer dat die nou net niet getest is.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de liquidex van MRP?

ben je wel 100 % zeker dat je de real stuff hebt? De namaak wordt steeds moeilijker te herkennen, en zelf uw leverancier kan ze niet altijd onderscheiden.

Big'r zei:
Daar heb je wel een goed punt kerel!
Zit nu zelf aan de test-only, maar kan de verleiding moeilijk weerstaan om toch deca toe te voegen :D

als je nog niet zo ver in je kuur zit laat je die deca toch gewoon meelopen, anders een kleine frontload waardoor alles lekker tegelijk werkt.

succes iig!

Terug
Naar boven