AndroidHealthClinic

Inspectie waarschuwt voor de anabolen van Med Request Pharmaceuticals

younggod zei:
als je nog niet zo ver in je kuur zit laat je die deca toch gewoon meelopen, anders een kleine frontload waardoor alles lekker tegelijk werkt.

succes iig!

OMG OMG OMFG!!!!!

Kan de verleiding bijna echt niet meer weerstaan. Maar ik heb al een logje geopend over test-only. Krijg ik allemaal geflame van mensen die nu willen zien wat test-only doet.

Aan de andere kant zal niemand 100 kg droge massa daarop durven aanspreken...... :D :D

Als ik dan toch bezig ben, moet er ook maar 4-6 weken anavar bij..... Yummy.

Big'r zei:
OMG OMG OMFG!!!!!

Kan de verleiding bijna echt niet meer weerstaan. Maar ik heb al een logje geopend over test-only. Krijg ik allemaal geflame van mensen die nu willen zien wat test-only doet.

Aan de andere kant zal niemand 100 kg droge massa daarop durven aanspreken...... :D :D

laat dit alsjeblieft geen reden zijn!

Als je denkt er goed aan te doen wat toe te voegen moet je dat gewoon doen. Je kan zelf wel beslissen of het een goede keuze is of een impulze van ongeduld toch?

damn heb nog een half flesje bold staan van mrp.
had ik bij besteld omdat ik toen niet genoeg had aan me kuur.
de andere bold was gelukkig van gs :D

builder zei:
damn heb nog een half flesje bold staan van mrp.
had ik bij besteld omdat ik toen niet genoeg had aan me kuur.
de andere bold was gelukkig van gs :D
Zegt niets, je weet het batch-nummer niet dus als je een andere lichting hebt kan de dosering heel anders zijn.

ja das waar. hopelijk was t meer :D

younggod zei:
laat dit alsjeblieft geen reden zijn!

Als je denkt er goed aan te doen wat toe te voegen moet je dat gewoon doen. Je kan zelf wel beslissen of het een goede keuze is of een impulze van ongeduld toch?

Reden voor test only was een financiele kwestie. Maar ook om te kijken hoe ik er op reageer.

Test/deca/var was en is mijn geplande zomerkuur!

Vandaar dat ik alvast lekker vooruitblik.

Maar wanneer de test om wat voor reden niet aanslaat, knal ik er in week 7-9 alsnog d'bol/anavar bij. Lijkt me logisch dat ik nu iig wel een kuur wil die hoe dan ook aanslaat.

Ga er vooralsnog vanuit dat de test gaat doen wat hij moet doen, en dan zal ik vast tevreden zijn met het resultaat.

Naar nu blijkt ben ik goed hard gegaan op 60mg stanozolol per dag :D

40mg

Yup, dat ben ik, en heb ze gehouden ook.

Wees toch niet zo wispelturig man!

Elmo's 4 stappen plan:

1. Je hebt een visie
2. Je zet concrete haalbare doelstellingen
3. Je maakt een plan hoe die doelstellingen te realiseren
4. Je maakt tot slot een planning

Als je bovenstaande punten goed uitwerkt is dat per definitie beter dan impulsief tijdens een kuur fundamentele dingen te veranderen.
Op de manier zoals je nu schrijft kom je wel erg onzeker over!

Big'r zei:
OMG OMG OMFG!!!!!

Big'r zei:
Vervelend voor je........ Not!

En toch is het niet echt top want nu is zn lichaam gewend geraakt aan die 60mg en zal ie de volgende keer minimaal hetzelfde moeten nemen om nog wat effect te bewerkstelligen.

Testo zei:
En toch is het niet echt top want nu is zn lichaam gewend geraakt aan die 60mg en zal ie de volgende keer minimaal hetzelfde moeten nemen om nog wat effect te bewerkstelligen.
Precies!
En dat is wat veel mensen vergeten wanneer ze hun eerste kuur gaan doen: ze zetten IMO veel te hoog in waardoor je speelruimte voor later verspeeld.

Black Knight zei:
Precies!
En dat is wat veel mensen vergeten wanneer ze hun eerste kuur gaan doen: ze zetten IMO veel te hoog in waardoor je speelruimte voor later verspeeld.

Hardstikke lief van je je kritiek, maar alsof de gebruikers weten dat de anabolen overgedoseerd waren :rolleyes:

Yzord zei:
Hardstikke lief van je je kritiek, maar alsof de gebruikers weten dat de anabolen overgedoseerd waren :rolleyes:
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik leg alleen de link tussen Testo's redenering en het feit dat veel gebruikers IMO te hoog inzetten voor een eerste kuur. Bewust dan welteverstaan.

Ok....want ik heb juist niet bewust die lading genomen. Maar weet nu wel de reden waarom ik zo hard knalde :D

Vriendjes?

Elmo zei:
Wees toch niet zo wispelturig man!

Elmo's 4 stappen plan:

1. Je hebt een visie
2. Je zet concrete haalbare doelstellingen
3. Je maakt een plan hoe die doelstellingen te realiseren
4. Je maakt tot slot een planning

Als je bovenstaande punten goed uitwerkt is dat per definitie beter dan impulsief tijdens een kuur fundamentele dingen te veranderen.
Op de manier zoals je nu schrijft kom je wel erg onzeker over!

Testoman voegt hier nog 2 punten aan toe.

5. Je gaat over tot implementatie.
6. Je maakt een evaluatie.

groeten,
Testoman

Heb een tijdje niet op dit forum gelezen en gepost, maar wat een hoop gedonder i.v.m MRP en NUTRAL!!!

En tog hoor ik bijne enkel goeie reacties op zowel MRP als Nutral

Terug
Naar boven