- Waardering
- 1
Om ff in te gaan op dit berichtje van MRP is het simpel te concluderen dat overgedoseerde orals geen klachetn op zullen leveren. Voor wat de injectables betreft zullen alleen heavy users misschien wat mekkeren omdat die elke mg nodig te hebben om boven de 110 kilo nog wat onsjes te pakken. Beginnende en ietwat gevorderde AAs gebruikers zullen zelfs op ondergedoseerde injectables groeien. Vergeet dat je lichaam normaalgesproken slechts 50mg "vrije" testosteron per WEEK beschikbaar heeft! Zelfs een eventueel ondergedoseerd vial van MRP zit daar al ruim boven.
Ik ga er van uit dat die onderdosering in dit geval niet bewust is. Een schoonheidsprijs verdient het natuurlijk niet. De overgedoseerde orals geven aan dat er mijns inziens geen kwade opzet in het spel is want van overdoseren wordt niemand (qua kosten) rijk!
Toch moeten ze het productieproces eens scherp onder de loep nemen!
Ik ga er van uit dat die onderdosering in dit geval niet bewust is. Een schoonheidsprijs verdient het natuurlijk niet. De overgedoseerde orals geven aan dat er mijns inziens geen kwade opzet in het spel is want van overdoseren wordt niemand (qua kosten) rijk!
Toch moeten ze het productieproces eens scherp onder de loep nemen!
Infinity zei:En tog hoor ik bijne enkel goeie reacties op zowel MRP als Nutral