AndroidHealthClinic

insuline tijdens kuur

Je bent altijd bezig met groeifactoren en er zijn zoveel dingen die er dan alsnog fout kunnen gaan.xxxxxx 1)En volgens mij vergeet je dat alle spieren voedingsstoffen opnemen bij insuline en je hart is ook een spier als die te groot is dan houd het toch echt op voor je. xxxxx 2)Het beste is nog altijd lekker niks te gebruiken,XXXX ik denk niet dat je de gevaren goed met elkaar kan vergelijken want alle spullen werken op een verschillende manier en zeker nog niet alle nadelen zijn bekend. 3)XXCeldeling is ook iets wat helemaal verkeerd kan uitpakken.[/QUOTE]XX

<< ]<<En volgens mij vergeet je dat alle spieren voedingsstoffen opnemen bij insuline en je hart is ook een spier als die te groot is dan houd het toch echt op voor je. >>

1)Ik neem aan..dat als grap bedoeld is..Je hart wordt zeker niet groter door het gebruik van insuline ..( anders zouden de hersenen nog groter worden ..aangezien ze alleen zuiker gebruiken)
en wat te denken van de 800.000 Nederlanders met diabetes?? hebben ze dan allemaal een grote hart??

<< Het beste is nog altijd lekker niks te gebruiken, >>

2)Dat is logisch ...ook thuis blijven als het onweer loop je weinig risico.

<<Celdeling is ook iets wat helemaal verkeerd kan uitpakken.>>

3)Bedoel je..Tumor?? Wat heeft dat nou te maken met de post??

Ciao Cavallo

Als jij PWO zet heeft je hart ook inspanning verricht waardoor deze ook gevoelig is voor voedingsstoffen, dat je het nu helemaal uit ze verband haalt door er diabetes bij te halen want dat heeft niks met bodybuilding te maken. Ik heb het over spieren geen hersenen die glucose gebruiken. Je trekt het allemaal uit ze verband, zoals ik al aangeef niks is veilig en zonder risico`s. Als jij je lekker voelt bij insuline gebruik moet je dat vooral doen en als je je lekker voelt bij AS zeker niet laten, het zijn persoonlijke keuzes die mensen maken wat ze gebruiken.

Terug
Naar boven