- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chewie komt van uit Den Haag dacht ik, naar Antwerpen, waar hij overstapt richting Gent. Ik neem half uurtje later diezelfde trein van Chewie richting Gent, maar stap daar pas in Lokeren op.frietbakker zei:Eerder rijdt er geen trein vanuit tilburg naar rosendaal, dus ik kan niet eerder.... Hoe reizen jullie? Via welke stations?
(Als je van Antwerpen naar Gent gaat, zal je wel merken dat 1 vd tussenstations Lokeren is)dan zijn we er zeker om 11:00 als de wijven beginnen

bikerbabe zei:
Als ik jullie dames, princesjes noem dat klinkt toch ook niet....Kom helemaal vanuit den haag om jow te ontmoeten....ja dat weet jij nog niet, maar das toch minstens een drankje waardbikerbabe zei:

bikerbabe zei:
gezellig? met de namen die komen wordt het een grote gay partybikerbabe zei:hehe, da wordt daar nog gezellige boel als ik het zo hoork ga men naam eer aandoen en met de moto komen
![]()

Speak for yourself fagboyWakaera zei:gezellig? met de namen die komen wordt het een grote gay party![]()

Wat voor bike? Mag ik achteropbikerbabe zei:hehe, da wordt daar nog gezellige boel als ik het zo hoork ga men naam eer aandoen en met de moto komen
![]()

Douw je pik in een halterschijffrietbakker zei:Het spijt mij ten zeerste dame, als je er zaterdag bent zal ik me hoffelijk gedragen tegenover het andere geslacht en misschien maak ik het goed door je een drankje aan te bieden als je Chewie er 1 gegeven hebt

dude cut the pimpin', ze heeft al een liefChewie zei:

/dubbelzinnig modebikerbabe zei: