AndroidHealthClinic

Interclub en Bench-Press

• Topic Starter Topic Starter
diegenen die 10u aankomen kunnen opgepikt worden met de auto, 10u30 is te laat, dan begint de opwarming bijna.

frietbakker zei:
Eerder rijdt er geen trein vanuit tilburg naar rosendaal, dus ik kan niet eerder.... Hoe reizen jullie? Via welke stations?
Chewie komt van uit Den Haag dacht ik, naar Antwerpen, waar hij overstapt richting Gent. Ik neem half uurtje later diezelfde trein van Chewie richting Gent, maar stap daar pas in Lokeren op. :) (Als je van Antwerpen naar Gent gaat, zal je wel merken dat 1 vd tussenstations Lokeren is)

• Topic Starter Topic Starter
Foei martijn, waar zijn je manieren :finger::D

bwa, beetje vriendelijker mag toch he ;)

bikerbabe zei:
bwa, beetje vriendelijker mag toch he ;)

Het spijt mij ten zeerste dame, als je er zaterdag bent zal ik me hoffelijk gedragen tegenover het andere geslacht en misschien maak ik het goed door je een drankje aan te bieden als je Chewie er 1 gegeven hebt

hehe, als k iedereen moet gaan trakteren... amaai :( dan benk blut!! k had liever meegedaan maarja, dan moet ge andere keer maar eens terug komen om te supporteren he chewie ;)

hehe, da wordt daar nog gezellige boel als ik het zo hoor :) k ga men naam eer aandoen en met de moto komen :cool:

frietbakker zei:
Het spijt mij ten zeerste dame, als je er zaterdag bent zal ik me hoffelijk gedragen tegenover het andere geslacht en misschien maak ik het goed door je een drankje aan te bieden als je Chewie er 1 gegeven hebt
Douw je pik in een halterschijf :p

hehe, is n CB250 van Honda, bij gebrek aan geld ;) wacht maar tot ik ga werken en hopen geld verdien :p
eneuh, achterop zitten, k ga gene helm meenemen naar gent zelle, zo weinig mogelijk gewicht dak tegen 130km/h kan rijden ;)
en last but not least: t lief komt ni mee zelle :D

Ik denk dat ik thuisblijf... voel me niet veilig tussen jullie :gosh:

komen zulde!!!!

daar is nix dubbelzinnig aan, enkel gefrustreerde mensen zien daar iets dubbelzinnig in! :p

Terug
Naar boven