AndroidHealthClinic

Interclub en Bench-Press

hoeveel kg wordt er gebenched?

volgens de laatste inzichten zeker 2x de helft!

Gegarandeerd over de 200 Kg

Ik denk dat Wakaera nog geen 700 Kg gaat maken.

Op de interclub (totaal) uiteraard

hahaha, hopelijk doet em geen nul hé :D

btw Wim, gaat de mogelijkheid er zijn om singlets te kopen op de wedstrijd?

btw
ik ga voor de 180kg :D

Er zullen singlets te koop op de wedstrijd zijn.
Er zijn er echter niet veel meer voorhenden.
Op de wedstrijd zelf kan je zelf via Freddy of Pieter (TITAN) aan singlets geraken.
Wim

180 Bench of 180 totaal op de interclub?

• Topic Starter Topic Starter
180 Bench is wel een heel pak en is niet voor iedereen weggelegd.
De bench en de interclub zijn perfect getimed om een goeie test te hebben voor het nakende EK in Slovakijke,
Ben benieuwd naar jullie getallen.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bench en deadlift gaan erg goed zijn, maar squat zuigt momenteel, wat verwaarloost. perfect moment om weer op te bouwen :)

Elyn zei:
180 Bench is wel een heel pak en is niet voor iedereen weggelegd.
De bench en de interclub zijn perfect getimed om een goeie test te hebben voor het nakende EK in Slovakijke,
Ben benieuwd naar jullie getallen.

we gaan ons best doen!

Zijn er nog mensen uit Nederland die gaan en die in de buurt van Eindhoven wonen, of daar iig ongeveer langskomen? Want ik heb het idee dat het wat betreft vervoer anders erg moeilijk voor mij gaat worden.

greetz,
Ron

Ho Buffster, ik woon zelf in Tilburg, ik heb geen auto.... Ik ga met de trein vanuit tilburg, langs rosendaal, naar antwerpen, naar gent...

Dan zou ik als alles goed gaat om 10:30 in gent zijn (ik stap op de trein van 08:00), even naar die gym lopen en dan zijn we er zeker om 11:00 als de wijven beginnen ;)

Dus als je ook met de trein gaat, laat het even weten want dan moet je toch door Tilburg...

frietbakker zei:
Ho Buffster, ik woon zelf in Tilburg, ik heb geen auto.... Ik ga met de trein vanuit tilburg, langs rosendaal, naar antwerpen, naar gent...

Dan zou ik als alles goed gaat om 10:30 in gent zijn (ik stap op de trein van 08:00), even naar die gym lopen en dan zijn we er zeker om 11:00 als de wijven beginnen ;)

Dus als je ook met de trein gaat, laat het even weten want dan moet je toch door Tilburg...
Aha, dan ga je half uur na mij en Chewie aankomen. :D Wij zijn er normaal om 10:00, gingen er eerst ook maar om 10:30 zijn :)

IK geraak er niet. Veel geluk!

SR1985 zei:
Aha, dan ga je half uur na mij en Chewie aankomen. :D Wij zijn er normaal om 10:00, gingen er eerst ook maar om 10:30 zijn :)

Eerder rijdt er geen trein vanuit tilburg naar rosendaal, dus ik kan niet eerder.... Hoe reizen jullie? Via welke stations?

Terug
Naar boven