- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frietbakker zei:

ik weet het nog niet, moest ik raw meedoen ga ik voor 140, geared voor 175roxxe zei:

Doh!frietbakker zei:

Elyn zei:

Is te zien of Karin tegen dan al geleverd heeft, want raw ga ik idd maar een 640 halen ongeveer. Ik mag wel Munk zen gear gebruiken, maar die zal wss veel te groot zijn.Elyn zei:

('t is ook maar nen prikkel
)Elyn zei:180 Bench is wel een heel pak en is niet voor iedereen weggelegd.
De bench en de interclub zijn perfect getimed om een goeie test te hebben voor het nakende EK in Slovakijke,
Ben benieuwd naar jullie getallen.

Aha, dan ga je half uur na mij en Chewie aankomen.frietbakker zei:Ho Buffster, ik woon zelf in Tilburg, ik heb geen auto.... Ik ga met de trein vanuit tilburg, langs rosendaal, naar antwerpen, naar gent...
Dan zou ik als alles goed gaat om 10:30 in gent zijn (ik stap op de trein van 08:00), even naar die gym lopen en dan zijn we er zeker om 11:00 als de wijven beginnen
Dus als je ook met de trein gaat, laat het even weten want dan moet je toch door Tilburg...
Wij zijn er normaal om 10:00, gingen er eerst ook maar om 10:30 zijn 
SR1985 zei:Aha, dan ga je half uur na mij en Chewie aankomen.Wij zijn er normaal om 10:00, gingen er eerst ook maar om 10:30 zijn
![]()