AndroidHealthClinic

Interessant (geanimeerd) filmpje over motivatie en pay-for-performance

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Kwam dit filmpje onlangs tegen en wou dit wel delen met de mede DBB'ers. Is een erg interessant en heel cool geanimeerd filmpje over de verdiensten van pay-for-performance en hoe je mensen het best kunt motiveren om hun werk goed uit te voeren. Iedereen die een beetje een verantwoordelijke functie heeft, is er wel wat mee, denk ik.

http://www.youtube.com/watch?v=u6XAPnuFjJc

De dit is toch oorspronkelijk een spreker van TED?

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee wat TED is..
Wel klote dat die link niet embedded is.

Mooi filmpje had hem al gezien, Had alleen graag ondertiteling erbij gehad mijn Engels is prima maar sommige woorden ken ik de betekenis niet van en raak ik soms de draad kwijt.

Ja, hij gaat inderdaad soms ook nogal snel.

Leuk stuk!

Had ik al eens gepost, maar inderdaad zeer informatief en intersant stuk

Wel interessant om te zien, herkenbaar op sommige punten, geld is niet de drijfveer voor goed werk wat veel mensen toch denken.

Laatst bewerkt:
Deze shit eens even bumpen. Denk dat er wel meer mensen gaan kijken nu het terug embedded is.

Iemand enig idee van een filmpje over dat azie een paar keer zo snel vermenigvuldigt en dat over een aantal jaar alles in handen is van hun. heb hem op school gezien maar kan hem niet weer vinden...

Iemand enig idee van een filmpje over dat azie een paar keer zo snel vermenigvuldigt en dat over een aantal jaar alles in handen is van hun. heb hem op school gezien maar kan hem niet weer vinden...

Gelieve mijn topic niet te vervuilen met dit soort onzin.

had hem al gezien, must see tho!

Leuk filmpje :)

Idd interessant

Interesting yesss!

nog een interessante die ik niet weer kan vinden.
die gaat over dat alles wat wij nu leren op school over 3 jaar al niet meer recent of van toepassing is..
ik zoek nog wel ff rond

nog een interessante die ik niet weer kan vinden.
die gaat over dat alles wat wij nu leren op school over 3 jaar al niet meer recent of van toepassing is..
ik zoek nog wel ff rond

Hehe, het gaat toch niet over wat je leert op school compleet up to date is. Uiteraard loop je altijd een beetje achter op de economische wereld. Het is de bedoeling dat je een denkkader creëert en leert kritisch reflecteren over de dingen rondom je. Althans, dat is toch de bedoeling in een universiteit.

als mijn leraar op zo`n manier zou uitleggen zou ik veel beter opletten!!

Terug
Naar boven