MuscleMeat

Intern Vetter komt zich voorstellen (32,8%)

Bezoekers in dit topic

Yahweh

Novice
Lid geworden
22 aug 2016
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
65kg
Vetpercentage
32%
Ha forumlezers,

Net zoals al deze andere berichten onder mij op dit forum kom ik ook om het hoekje kijken:D.

Ik train 5x per week 45 minuten cardio :loopband: en 45 minuten tot een uur krachttraining :lifter:.

Nu heb ik sinds kort het boekje van Fajah gekocht (goede keuze?) en ben bereid met deze voedingsinstructies om daarmee wat (intern) vet mee te verliezen. Mensen zien namelijk niet aan mijn lichaam dat ik zoveel vet heb dan wordt aangegeven via de metingen die worden gedaan door instructeurs (32,8%) :eyes:. Ik heb dan schijnbaar o.a ook heel veel intern vet.

Ik weeg 66KG en ben 174CM lang.

Wanneer ik meet via een rekeningmethode online kom ik op een lichaamsvetpercentage uit van 26% en is mijn vetvrije massa 48,0. Het aantal kilo's vet is 17,8


Mijn doel is om mijn vetpercentage te krijgen naar 15%. Ook om ooit als miss bikini fitness wedstrijden te mogen meedoen.


Kortom. Ik heb nog een lange weg te gaan en hoop in ieder geval hier wat op te kunnen steken!

Alvast bedankt voor het lezen!
 
Wtf is intern vet?

Kcal berekenen
300-500 eronder
Goed kt schema + cardio

Elk vp te behalen wat je wilt.
 
Mijn eerste reactie .. W T F is intern vet
Die "fitnessinstructeurs " verzinnen steeds weer wat nieuws
 
Dus jij zit tussen plaatje 5 en 6 in ??
Als ik je profiel picture bekijk zie ik dat echt niet

vetpercentagevrouwen2.jpg
 
Ze noemen intern vet ook wel visceraal vet wat om je ingewanden zit. Kent iemand een goede trainer in Rotterdam?
 
Ze noemen intern vet ook wel visceraal vet wat om je ingewanden zit. Kent iemand een goede trainer in Rotterdam?
Zie wel veel bikini atletes bij ons rondlopen in de gym.
 
Dus jij zit tussen plaatje 5 en 6 in ??
Als ik je profiel picture bekijk zie ik dat echt niet

Eerder plaatje 4.( zie m'n profiel foto)

Ik snap er echt geen reet van waarom mensen mij meten op 32,8%

Ze hebben 4 punten op m'n lichaam gepakt en waar ze de meeste cm konden pakken waren m'n rug en m'n triceps.

Nu heb ik mezelf op een koolhydraat arm dieet gegooid maar eerlijk is eerlijk met 5x trainen in de week is dat ook echt zwaar.
 
Heb je mijn post niet gelezen?

300-500 kcal onder je behoefte is genoeg

In Rotterdam zijn vele goede gyms/coaches.
 
Heb je mijn post niet gelezen?

300-500 kcal onder je behoefte is genoeg

In Rotterdam zijn vele goede gyms/coaches.

Zeker wel. Maar dat doe ik sinds een aantal weken. Ik eet niet meer dan 1650 kcal per dag.

Ja had al wat gelezen over de goede gyms en coaches. Maar sommige zijn te druk of doen zelfs niet meer het werk. Ik blader hier nog wel even verder!

Alvast bedankt!
 
Zeker wel. Maar dat doe ik sinds een aantal weken. Ik eet niet meer dan 1650 kcal per dag.

Ja had al wat gelezen over de goede gyms en coaches. Maar sommige zijn te druk of doen zelfs niet meer het werk. Ik blader hier nog wel even verder!

Alvast bedankt!

je kan niet weken lang hetzelfde aantal kcal eten.

Als je start met bepaald gewicht en kcal moet dat wel aangepast worden tzt.

ELke kilo die je kwijtraakt veranderd je behoefte weer.

EN het blijft een theoretisch getal.

Constant evalueren en aanpassen is wat je in de praktijk moet doen wil je constant vooruitgang merken.
 
je kan niet weken lang hetzelfde aantal kcal eten.

Als je start met bepaald gewicht en kcal moet dat wel aangepast worden tzt.

ELke kilo die je kwijtraakt veranderd je behoefte weer.

EN het blijft een theoretisch getal.

Constant evalueren en aanpassen is wat je in de praktijk moet doen wil je constant vooruitgang merken.
je kan niet weken lang hetzelfde aantal kcal eten.

Als je start met bepaald gewicht en kcal moet dat wel aangepast worden tzt.

ELke kilo die je kwijtraakt veranderd je behoefte weer.

EN het blijft een theoretisch getal.

Constant evalueren en aanpassen is wat je in de praktijk moet doen wil je constant vooruitgang merken.


En dat is waarom ik echt iemand nodig heb die weet hoe of wat. Ook om me te helpen zodat ik de oefeningen goed uitvoer en niet als een doelloze in de gym sta. ;)

Heb er echt alles voor over om te zakken naar die 15%. Maar dit gaat zeker minstens een jaar duren als ik nu 32,8% vet heb. Dat is gwn obese. :angstig:
 
Fox gym
Straatweg gym

Al 2 goede in Rotterdam

15% is erg laag voor een vrouw.
Dan ben je echt ripped
 
Lijkt me wel slim om even bij een pt aan te kloppen, zorg wel dat je een goede hebt en geen random bro aangesloten bij een fitnesscentrum, die sucken meestal en dan betaal je je scheel aan iemand die niet echt gekwalificeerd is.

En wtf @ 15% willen, weet je wel hoe laag dat is? :roflol:

Waarom low carb? Maakt geen sense what-so-ever. En 32.8% my ass, welke mongool heeft dat opgemeten :roflol:

Geloof ook de ballen niet van je visceraal vet.
 
Fox gym
Straatweg gym

Al 2 goede in Rotterdam

15% is erg laag voor een vrouw.
Dan ben je echt ripped


Echt? Ik hoopte wat mooier gestroomlijnd te zijn a la bikini babe. Enige wat ik zeer belangrijk vind is dat ik wel vrouwelijk blijf. Ik vind bijv een vrouw met 6 pack persoonlijk niet meer mooi.

Nu heb ik gwn een lap vel/spek/vet wat je kan pakken op m'n rug en m'n triceps daar zit echt nog n laag. lelijk is dat. Ben gelukkig gezegend met weinig buikvet dat dan weer wel.

Welk vetpercentage denk jij dan aan?
 
Lijkt me wel slim om even bij een pt aan te kloppen, zorg wel dat je een goede hebt en geen random bro aangesloten bij een fitnesscentrum, die sucken meestal en dan betaal je je scheel aan iemand die niet echt gekwalificeerd is.

En wtf @ 15% willen, weet je wel hoe laag dat is? :roflol:

Waarom low carb? Maakt geen sense what-so-ever. En 32.8% my ass, welke mongool heeft dat opgemeten :roflol:

Geloof ook de ballen niet van je visceraal vet.

Koolhydraten geven me een opgeblazen gevoel daarom.

Kan je je bedenken dat ik dit door een andere 'mongool' 2 maanden geleden ook heb laten opmeten en die kwam op 34,2% (!?)

Kan je me een goede pt aanbevelen ? Rotterdam of den haag het liefst
 
Maar trouwens als ik het via een website doe kom ik veel lager uit dan 32,8
 
Echt? Ik hoopte wat mooier gestroomlijnd te zijn a la bikini babe. Enige wat ik zeer belangrijk vind is dat ik wel vrouwelijk blijf. Ik vind bijv een vrouw met 6 pack persoonlijk niet meer mooi.

Nu heb ik gwn een lap vel/spek/vet wat je kan pakken op m'n rug en m'n triceps daar zit echt nog n laag. lelijk is dat. Ben gelukkig gezegend met weinig buikvet dat dan weer wel.

Welk vetpercentage denk jij dan aan?

Laat eens een pic zien van een vrouw met een lichaam dat jij graag zou willen hebben. Dan kunnen wij wel vp ongeveer zeggen.
 
Wat pillz zegt.
Ik heb het idee soms dat 3/4e van de gym vol is geboekt met bikiniklasse dames.

Dan heb je toch keuze zat? :D

Vast wel 1 die van zalm houdt :eyebrow:
 
Back
Naar boven