MuscleMeat

Intern Vetter komt zich voorstellen (32,8%)

Bezoekers in dit topic

Hoi ik wist niet dat Megan Fox ook op dbb zat s:
 
Scherp
 
Visceraal vet beschermt de organen en heeft een steunfunctie. Je kan het helemaal niet vergelijken met subcutaan vet in functie, en proberen visceraal vet te verliezen heeft echt GEEN ENKEL voordeel (voor een gezond persoon). WIl je nou echt de bescherming van je organen weghebben zodat je kan zeggen dat he BF% klopt? Geen enkele soort meting is heel accuraat dat slaat ook al nergens op.

Eerlijk gezegd blijft het mij verwonderen welke achterlijke dingen mensen boeken over schrijven en nog meer dat mensen die daadwerkelijk kopen.
 
Visceraal vet beschermt de organen en heeft een steunfunctie. Je kan het helemaal niet vergelijken met subcutaan vet in functie, en proberen visceraal vet te verliezen heeft echt GEEN ENKEL voordeel (voor een gezond persoon). WIl je nou echt de bescherming van je organen weghebben zodat je kan zeggen dat he BF% klopt? Geen enkele soort meting is heel accuraat dat slaat ook al nergens op.

Eerlijk gezegd blijft het mij verwonderen welke achterlijke dingen mensen boeken over schrijven en nog meer dat mensen die daadwerkelijk kopen.

Ben ook achterlijk.... mijn boeken zouden nogal verkopen :D
 
Wat voor meting was dat dan? Een dexa scan? Met een huidplooimeting kom je daar namelijk niet achter.
Mijn vraag staat nog steeds open. Hoe is je VP gemeten?
 
Dat heeft ze al aangegeven.
Oeps, toch over het hoofd gezien, een vierpunts huidplooimeting dus. Maar de redenering van TS dat er dan veel intern vet aanwezig zou moeten zijn is nergens op gebaseerd, want met een huidplooimeting kom je daar niet achter.
 
Back
Naar boven