Fitness Seller

intimidate en tropinol iforce nutrition

brakke234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
65kg
Vetpercentage
10%
heeft iemand ervaringen met dezen supplementen ? zo ja welke positieve en negatieve punten en welke gains. Ik heb nu nog amino en creatine van muscletech staan is dat een goede combinatie met de tropinol en intimidate ?
alvast bedankt

je bent 18 jaar weegt 65 kg dus je hebt die troep allemaal niet nodig. Maak jezelf een deftig voedingsschemaen kom wat kilo's bij.

Laat al die dure supps met te mooi om waar te zijn praatjes. Hou het gewoon simpel en besteed meer geld aan gewone voeding.

Intimidate werkt prima, heerlijk diep slapen!! Kreeg ook wat pukkels/olieachtige huid.
Deed echt wel iets bij mij

je ballen zijn amper ingedaald en je wilt een test booster gebruiken good luck

Als bijna 50 jarige, is mij testo produktie natuurlijk niet meer top. Omdat ik pure natural wil blijven heb ik dit spul eens gekocht.
Na een paar dagen al een merkbaar verschil, meer drive om te gaan trainen, beter mood en vooral een libido van 25 jaar geleden. Ook meteen strakker zitten shirts op de juiste plekken.

Even als mannen onder elkaar, het geeft je een ouderwets harde erectie, uithoudingsvermogen, maar een uitgesteld orgasme. Dat laatste zou wel eens toe te schrijven kunnen zijn aan een verlaagd oestrogeen. Maar wie klaagt daarover ;-)

Als bijna 50 jarige, is mij testo produktie natuurlijk niet meer top. Omdat ik pure natural wil blijven heb ik dit spul eens gekocht.
Na een paar dagen al een merkbaar verschil, meer drive om te gaan trainen, beter mood en vooral een libido van 25 jaar geleden. Ook meteen strakker zitten shirts op de juiste plekken.

Even als mannen onder elkaar, het geeft je een ouderwets harde erectie, uithoudingsvermogen, maar een uitgesteld orgasme. Dat laatste zou wel eens toe te schrijven kunnen zijn aan een verlaagd oestrogeen. Maar wie klaagt daarover ;-)

Lol'd

Terug
Naar boven