Fitness Seller

Cognitive enhancement

Hallo iedereen

Ik ben me de laatste tijd wat aan het inlezen over stoffen/kruiden/verbindingen die mogelijks een positieve werking hebben op het brein en onze concentratie/leervermogen.
Enkele bekende voorbeelden die de meeste onder ons wel kennen zijn Ginseng, Ginkgo Biloba, Guarana/Cafeïne, Creatine,...
Heel interessant jouw topic!

Zelf neem ik Berberine en Krill oil ,
door voeding (goed rood vlees, vette vis en eieren, avocado's, goede olijfolie te nemen bemerk ik een wel degelijk verschil...ben 'more at ease', mijn gemoedstoestand is zo relaxed.

(voorheen best wel een heethoofd en hoofdpijnen (op en van werk), sinds geen suiker en juiste vetten....en lichamelijke beweging. Voel ik me nu beter in balans ook mentaal maar wil verder ontwikkelen en ontdekken.

Heb ook interesse in kurkuma, ginseng en lionsmane en o.a wat Peter Wouters vermeldde

Helpt dit ook bij seniele 'oude' mannen ?

Hallo iedereen

Ik ben me de laatste tijd wat aan het inlezen over stoffen/kruiden/verbindingen die mogelijks een positieve werking hebben op het brein en onze concentratie/leervermogen.
Enkele bekende voorbeelden die de meeste onder ons wel kennen zijn Ginseng, Ginkgo Biloba, Guarana/Cafeïne, Creatine,...

Hebben jullie zelf ook nog (positieve) ervaringen met andere supplementen? Alvast bedankt voor het delen van jullie feedback!
Maar er is een topic dat Nootropics heet..maar dat zal je al wel ontdekt hebben :-) misschien zit daar iets bij wat je interessant vind.
wat ik las...vond ik maar scary.
Neem wel koffie, zwart !

Terug
Naar boven