AndroidHealthClinic

Inval 40 sportscholen zweden...

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
434
wtf....:o Na martin kjellstrom 6mnd te hebben vastgehouden,
en Toney Freeman tijdens een seminar te hebben opgepakt zijn ze dus weer bezig....

This was posted by ANDREAS CAHLING (former IFBB PRO BODYBUILDER) on facebook

Andreas Cahling February 10 at 12:11pm Reply • Report

Swedish police hit hard on Wednesday looking for muscular people in a surprise razzia involving 100 officers descending on 40 gyms in the Stockholm area. Police rounded up 60 more people considered as too muscular by the police and ordered them to produce a urine test and labeled them as suspects as per local Swedish media. Despite only 2 people actually being detained, police vowed to be back with razzias against muscular people in other areas of Sweden as well.

This is in line with the Swedish goverments crackdown and persecution of muscular people and Reggae music fans.

Sweden is the first country doing muscle profiling and now harbors the first Muscle Dissenters which are the individuals in Sweden who refuse to downgrade their arm measurements.

40 Gyms raided in Stockholm!

http://translate.google.com/transla.../1.2323662/razzior-mot-40-tal-gym-i-stockholm

Sweden is the first country doing muscle profiling and now harbors the first Muscle Dissenters which are the individuals in Sweden who refuse to downgrade their arm measurements

what the ****? gaat toch wel erg ver nu daar

This is in line with the Swedish goverments crackdown and persecution of muscular people and Reggae music fans.

Dus die mensen worden ook maar meteen opgepakt omdat ze verdacht worden van wiet bij zich te hebben? hahaha
Qua zieligheid op dat vlak kan België toch niet tippen aan Zweden blijkbaar.

Behandeling kan niet afgedwongen worden

wel als het door de overheid gesteund gaat worden, wellicht ook een kwestie van tijd dat het hier gaat gebeuren?

wtf man :o

Perfecte locatie voor een DBB Meet met de DBB knokploeg.

En dan elke agent synthol inspuiten totdat zn armen te groot zijn

Gaat imo wat te ver.

Al die lui in zweden gaan nu zeker een home gym nemen.

toch netjes de jongste was 17 jaar!
Vraag is wat ze daar mee kunnen aangezien die nog niet volwassen is!

tsja enigszins is het niet slecht eh. Men moet maar geen steroïden ed nemen. Dat ze mensen onderzoeken die reggae beluisteren is wel platgaan :D maar uit ervaring vind ik toch ook wel dat die mannen eigenlijk altijd wiet smoren.. :p

Even die EZ-curlbar in die mannen hun gat rammen!
Zullen ze de bodybuilders wel met rust laten!

Ik zou me vereerd voelen als het mij zou overkomen.

haha, wel nice als je daar net op vakantie bent en ff een dagje gaat trainen. BAM! zo de bak in.

Wow vanwaar opeens al die razzia's opeens België, Zweden..

Terug
Naar boven