MuscleMeat

Inval 40 sportscholen zweden...

k*thommels,ze zouden beter doen wat ze moeten doen.

In Bilzen zijn ze ook binnengevallen blijkbaar,nog niet zo lang geleden.

Dopingcontrole in Bilzens fitnesscenter

01/12/'10 Dopingcontroleurs van de Vlaamse Gemeenschap hebben afgelopen maandag, in samenwerking met de lokale politie, dopingcontroles gehouden in de Bilzense fitnesszaak Health City. Of er iemand betrapt werd, is nog niet duidelijk.

Hans Cooman, dopingcontroleur van de Vlaamse Gemeenschap, liet twintig aanwezigen in een potje plassen. “Helaas komt dopinggebruik in fitnesscentra regelmatig voor”, zegt Cooman. “Bij bodybuilders treffen we vooral anabole steroïden aan.”

De resultaten van de plastests zijn pas over twee weken bekend. Dopinggebruik in fitnesscentra is een onderschat probleem. Tijdens het tweede trimester van 2010 voerde het Agentschap twintig controles buiten competitie uit in Vlaamse fitnesscentra. De helft daarvan bleek positief. In het derde trimester lag het aantal positieve tests op 17 procent.

“De gecontroleerde zaken zijn meestal fitnesscentra waarvan het Agentschap vermoedt dat er enkele sporters doping gebruiken”, verduidelijkt Cooman. “Recreatieve sporters die doping gebruiken, zijn wel degelijk in fout. Het Agentschap legt hen dan ook een sportieve sanctie op.”

http://www.hbvl.be/limburg/bilzen/dopingcontrole-in-bilzens-fitnesscenter.aspx

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

"Het Agentschap legt hen dan ook een sportieve sanctie op.”

En ik krijg onmiddellijk n geldboete van 250euro ,begrijpen wie het begrijpen kan.....

Laatst bewerkt:
Ik vind het redelijk normaal.
Als de politie junks zoekt gaan ze toch ook zoeken naar uitgemergelde mensen en als ze een terrorist zoeken gaan ze ook meer naar oosterse mensen kijken.
De kans dat iemand met 1m80 @ 110kg aas gebruikt ligt gewoon hoger dan die van 1m80 @ 80kg, daar kun je niet omheen.
Aas zijn en blijven illegaal.

Dat verplichten van een bepaalde armomtrek slaat natuurlijk nergens op.

Ik vind het redelijk normaal.
Als de politie junks zoekt gaan ze toch ook zoeken naar uitgemergelde mensen en als ze een terrorist zoeken gaan ze ook meer naar oosterse mensen kijken.
De kans dat iemand met 1m80 @ 110kg aas gebruikt ligt gewoon hoger dan die van 1m80 @ 80kg, daar kun je niet omheen.
Aas zijn en blijven illegaal.

Dat verplichten van een bepaalde armomtrek slaat natuurlijk nergens op.
True maar er is wel een verschil in de mate van overlast veroorzaakt door een recreatieve bodybuilder en een junk/terrorist. Het is natuurlijk de wetgeving:(

Hahahaha.. binnenkort mogen je biceps max. 40cm meten anders intimideer je de dikke pliesie mensen te hard

True maar er is wel een verschil in de mate van overlast veroorzaakt door een recreatieve bodybuilder en een junk/terrorist. Het is natuurlijk de wetgeving:(

Tuurlijk, een bodybuilder veroorzaakt normaal geen overlast.
Maar ze doen hier precies alsof aas legaal zijn en als ze ermee gepakt worden is het nog de schuld van de politie...

Tuurlijk, een bodybuilder veroorzaakt normaal geen overlast.
Maar ze doen hier precies alsof aas legaal zijn en als ze ermee gepakt worden is het nog de schuld van de politie...

je praat echt als een seut
werken je ouders bij de politie ofsoo ?

je praat echt als een seut
werken je ouders bij de politie ofsoo ?

Lol.
Jij bent er zo één die als je 70km/u rijdt waar je 30 mag je niet in fout bent maar de politie je gewoon wilt kloten?

Serieus, het is verboden, is het dan zo raar dat je 'n boete krijgt ???

Lol.
Jij bent er zo één die als je 70km/u rijdt waar je 30 mag je niet in fout bent maar de politie je gewoon wilt kloten?

Serieus, het is verboden, is het dan zo raar dat je 'n boete krijgt ???

70? 120 brah met een dikke 6.3 AMG
niet voor te kloten meer omdat ik het wil

wrm is het verboden ? (gevaarlijk voor je lichaam Oké, jaa en? ) als ik vroeger dood wil is het mijn probleem niet die van zeveraars die aleen geld uit ons zakken willen

70? 120 brah met een dikke 6.3 AMG
niet voor te kloten meer omdat ik het wil

wrm is het verboden ? (gevaarlijk voor je lichaam Oké, jaa en? ) als ik vroeger dood wil is het mijn probleem niet die van zeveraars die aleen geld uit ons zakken willen

Ik ben het er ook niet mee eens dat het verboden is.
Maar als je weet dat dat zo is, moet je niet komen klagen als je gepakt wordt.

Ik ben het er ook niet mee eens dat het verboden is.
Maar als je weet dat dat zo is, moet je niet komen klagen als je gepakt wordt.

je weet echt niet wat je zegt
oke je word gepakt en het is u fout dan , maar voor wat zijn di zwaare boete's goed voor ?

als drugs gebruiker di betrapt word moet je niks betalen

Laatst bewerkt:
je weet echt niet wat je zegt
oke je word gepakt en het is u fout dan , maar voor wat zijn di zwaare boete's goed voor ?

als drugs gebruiker moet je niks betalen

Het gaat om het feit dat als je gebruikt, je weet dat het illegaal is.
Als je dan gepakt wordt moet je toch niet klagen?

Of de boetes gerechtvaardigd zijn is een ander verhaal.
Maar vanaf het moment dat je gebruikt, weet je goed genoeg wat de gevolgen kunnen zijn.

Je snapt het écht niet hé? :duh:

Terug
Naar boven