MuscleMeat

ios 7 wie heeft hem al??

Dat is ook leuk, alsof je een nieuwe tel hebt.

Zie em echter nog niet bij mn lijst met updates staan? (iPhone 4)

hang em eens aan itunes kan sneller zijn,

nieuwe lay kan idd leuk zijn, vindt het gwn jammer dat hij kinderachtig is..

ios 7 schijnt slecht te zijn. Als je die download kan de politie (op ieder politiebureau) met 1 druk op de knop al jouw emails, whatsapp's, smsjes en telefoongesprekken lezen of luisteren

hang em eens aan itunes kan sneller zijn,

nieuwe lay kan idd leuk zijn, vindt het gwn jammer dat hij kinderachtig is..

Zit op mn werk, geen wifi hier, miss is dat t.

Kijk gewoon bij instellingen en daar staat dat mn versie (6 ofzo) gewoon up to date is.

---------- Post added 19 September 2013 at 10:02 ----------

ios 7 schijnt slecht te zijn. Als je die download kan de politie (op ieder politiebureau) met 1 druk op de knop al jouw emails, whatsapp's, smsjes en telefoongesprekken lezen of luisteren

blablabla

• Topic Starter Topic Starter

Ik denk dat je de nieuwe handafdruk systeem bedoelt voor de 5s?
Heb dus gister op de radio ook zo iets gehoord wat aardig in de buurt komt van wat jij er nu over hebt.
Dat je ios7 gekraakt kan worden en de (hackers) dus wat met je handafdruk kunnen flikken..

Maar dat ios7 achtervolgd kan worden kom op geloof je daar zelf in?
Wat moet de politie nou in hemelsnaam doen metje whatsapp berichten?
En ook al kunnen ze dat gaan ze niet jou en mijn berichten volgen maar die van zware criminele..

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 10:17 ----------

Zit op mn werk, geen wifi hier, miss is dat t.

Kijk gewoon bij instellingen en daar staat dat mn versie (6 ofzo) gewoon up to date is.

---------- Post added 19 September 2013 at 10:02 ----------

blablabla

Heb hem ook met moeite gedownload.. Hier en daar wat rond gezocht en kan dus komen doordat iedereen hem wilt downloade .. Te drukke servers dus wacht af!

Al zou het kunnen (dat betwijfel ik namelijk) kunnen ze er niets mee. De politie mag niet zomaar mensen afluisteren etc.

Ik ben ios7 nu voor de derde keer aan het downloaden. Iedere keer is die klaar met downloaden en dan zegt ie dat er een netwerk probleem is en dan moet het opnieuw. Download hem via itunes. Meer met dit probleem?

jazeker, op de ipad en iphone 5

Dat is ook leuk, alsof je een nieuwe tel hebt.

Zie em echter nog niet bij mn lijst met updates staan? (iPhone 4)

Even uit en aan zetten.

Vind hem zelf erg lelijk... Even wennen en als het niet bevalt kijken of het mogelijk js om te downgraden..

Je snapt toch wel dat Apple er alle belang bij heeft om de privacy van haar klanten te beschermen en dit alleen zou doen als de overheid hen hiertoe verplicht? Apple heeft die mogelijkheid niet ingebouwd in elk geval, dat zou in de privacy policy staan.

Met de NSA in de VS weet je nooit, maar dat staat los van Apple, die breken overal in.

Apple trollt iedereen met hun I Own (your) Ass! 7

Even uit en aan zetten.

Vind hem zelf erg lelijk... Even wennen en als het niet bevalt kijken of het mogelijk js om te downgraden..

Instellingen --> algemeen --> software update. Dan zoekt die naar updates en geeft die aan dat ios7 er is.

de accuduur wordt verkort door iOS 7, werk aan de winkel

Je snapt toch wel dat Apple er alle belang bij heeft om de privacy van haar klanten te beschermen en dit alleen zou doen als de overheid hen hiertoe verplicht? Apple heeft die mogelijkheid niet ingebouwd in elk geval, dat zou in de privacy policy staan.

Met de NSA in de VS weet je nooit, maar dat staat los van Apple, die breken overal in.

Gewoon broodje aap verhaal joh, van nerds die overal een conspiracy theorie achter zoeken.

Instellingen --> algemeen --> software update. Dan zoekt die naar updates en geeft die aan dat ios7 er is.

Dat werkt dus niet bij degene die ik quotte (en bij mij eerst ook niet) zoeken naar updates zegt dan dat er geen update is. Uit en aanzetten, opnieuw zoeken naar updates en hij staat er wel.

+- 30 min erover gedaan via instellingen menu gedownload.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 23:12 ----------

gaat nog wel een tijdje duren denk ik.
Evasi0n had wel beloofd dat ze een ios 7 jailbreak gaan uitbrengen.

Ik haal mijn apps toch al gratis via een chinees programma zonder jailbreak

Je gebruikt waarschijnlijk pp25?

Ik heb twee iphones, 1 met jailbreak en 1 zonder jailbreak.
Iphone zonder jailbreak daar krijg ik met geen mogelijkheid een app op via pp25

Hoe krijg ik m'n apps terug ? normaal gesproken download je ze gewoon opnieuw in de appstore maar daar staat nu alleen "open" en dan opent de app maar komt die niet op me bureaublad....

Laat maar ze stonden gewoon een tabblad verder :roflol: faal.

Laatst bewerkt:
Ik ga hem niet downloaden, vind dat ios7 te veel ruimte inneemt, er te kinderachtig uitziet en ik vrees dat mijn tel. er alleen maar langzamer door wordt.

Ik ga hem niet downloaden, vind dat ios7 te veel ruimte inneemt, er te kinderachtig uitziet en ik vrees dat mijn tel. er alleen maar langzamer door wordt.

Precies hetzelfde hier, vandaag beetje mee kunnen spelen en vind het gewoon echt lelijk.

iOS7 is niet kinderachtig, dit is kinderachtig:

AolWindows8Pic5.jpg

Al gaat Apple er ook niet op vooruit sinds Jobs weg is en Scott Forstall ontslagen is. Toch niet meer hetzelfde bedrijf. Ze gaan steeds minder werken met realistisch ogende iconen en user interfaces, en meer met simpele vormen en kleuren. Ben er ook geen fan van. Geef dan tenminste de optie voor een alternatieve skin.

Ik vind het wel fijner
wel even wennen nog
vind dat ze App pictogrammen ook mogen aanpassen aan de nieuwe stijl...

Terug
Naar boven