- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gebruikt waarschijnlijk pp25?
Ik heb twee iphones, 1 met jailbreak en 1 zonder jailbreak.
Iphone zonder jailbreak daar krijg ik met geen mogelijkheid een app op via pp25
Wat mij opviel en ik ben daar erg tevreden over. Wanneer je Iphone op standby staat en je klikt op home button o.i.d. Dan start ie langzaam op in de zin van dat het beeld opbouwend scherp word.
Ik ben daar super tevreden over! Ook met het weer op standby zetten, gaat ie rustig van donker naar totaal zwart. Al met al het opstart scherm is super geworden. Deze subtiele dingen zijn voor mij essentieel.
Ook de opties om van onder naar boven te schuiven tijdens screenlock. Hierdoor kun je direct je flashlight aanzetten. Of direct de accessoires pakken die het meest worden gebruikt. Zoals wekker en rekenmachine.
Daarnaast het multi-tasken in de zin van dat je kan kijken welke apps aanstaan is ook leuk gedaan. Je zit nu gewoon op het scherm wat er aanstaat ipv alleen het icoontje. En het afsluiten van een app is ook makkelijker. Je schuift hem gewoon naar boven en weg is ie, ipv het icoon ingedrukt te houden en dan af te sluiten.
Daarnaast heb je ook snel je agenda er bij in een overzichtelijk manier
Dit zijn de punten waar ik tot nu toe erg over te spreken ben. En dit is het ook zo een beetje.
pff moest ik ineens een vergrendel code instellen, ik denk dat onthou ik wel, niet dus.
wat een kk zooi