AndroidHealthClinic

iPad 2 volume knop stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobby10

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.199
Lengte
1m96
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
mn ipad volume button werkt niet meer, heb al geld vd verzekering gekregen omdat hij 'total loss' is

maar zou toch wel fijn zijn dat ik hem alsnog kan maken

hij blijft dus constant op volume up staan zonder dat de knop ingedrukt is en dus altijd dat icoontje vd volume in beeld..

ik ben net al even wezen wrikken en slaan met een mes op de knop maar dat werkt niet :(

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 05:23 ----------

LOL!! aan en uit did the trick muahahahaha

Was er ongeval mee gebeurd dat je verzekering dat betaalde? Iig mooi dat het zo makkelijk opgelost is.

En straks ben je de sjaak wanneer je ermee gaat bellen.. Elke phone heeft z'n eigen nummer die de providers ook kunnen zien. Verzekering oplichten = foute boel.

mn ipad volume button werkt niet meer, heb al geld vd verzekering gekregen omdat hij 'total loss' is

maar zou toch wel fijn zijn dat ik hem alsnog kan maken

hij blijft dus constant op volume up staan zonder dat de knop ingedrukt is en dus altijd dat icoontje vd volume in beeld..

ik ben net al even wezen wrikken en slaan met een mes op de knop maar dat werkt niet :(

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 05:23 ----------

LOL!! aan en uit did the trick muahahahaha
Heb je de de volledige kost teruggeekregen + dat je nog een werkende ipad hebt? :eek:
En straks ben je de sjaak wanneer je ermee gaat bellen.. Elke phone heeft z'n eigen nummer die de providers ook kunnen zien. Verzekering oplichten = foute boel.
Sinds wanneer kan je met een ipad bellen?:)

En slotje voor de (Android) spammers komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven