XXL Nutrition

Iphone App Logboek

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Weet iemand wat nou een goede (liefst gratis, maar als het 1,99 ofso is maakt ook niet uit) app voor de iphone waar je eenvoudig en overzichtelijk per dag/training je krachtstats kan bijhouden. Een soort logboek.

Er zijn er zoveel als ik in die App store zoek, dat het me handiger leek om mensen met ervaring met één van deze apps te vragen.

Jefit doet dit voor je!

Met jailbreak is de jefit pro versie gratis..

Fitness Buddy vind ik ook een goede..

Jefit! Gebruik hem ook,ideale app.

fitnessapp

excel

Boekje + Pen :)

JeFit pro met my fitness pal. Echt ideaal

Inderdaad zo'n applicatie kost je nu ook geen maandloon he. Wil je niet betalen hou het dan bij papier en potlood!

Jefit Pro of het de nieuwe Bodyspace app. Die is echt super!

Nee ik wil niet betalen voor zoiets! Dus gebruik indd pen en papier :D

Somnote is best goed :) Synced ook direct naar je PC (webbrowser)

Omdat ik geen geld wil betalen voor films of muziek dan ga ik toch ook niet tv kijken en radio luisteren....

je tv betaal je toch ook maandelijks?! en als je gaat tanken of shoppen betaal je toch ook? zie niet echt het verschil... werk jij voor niets? hoef je ook geen loon van je baas?

ga gewoon trainen en nadenken over wat je eet en hoe je het eet. als je dat serieus doet, kom je vanzelf op een punt dat je na gaat denken over je eten en trainen ... en echt alles heel serieus

je tv betaal je toch ook maandelijks?! en als je gaat tanken of shoppen betaal je toch ook? zie niet echt het verschil... werk jij voor niets? hoef je ook geen loon van je baas?

Tvaansluiting heb ik al een jaar of 5 niet meer aangezien er toch niks fatsoenlijks op komt. Voor de rest betaal ik uiteraard wel, ik ben geen boefje.

Terug
Naar boven