MuscleBear
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
USA heeft toch weinig goeds gedaan in conflicten of landen waar ze zo nodig moesten ingrijpen. Het is altijd een soort van containment politiek om zogenaamd de invloed van een grote boze vijand te bezweren. Was het vroeger het Rode gevaar, nu is het de strijd tegen het terrorisme.
500+ miljard dollar wordt in de oorlogsmachine gepompt. Daar zijn de vriendjes bij Northtrop Grumman, Haliburton, Raytheon etc maar wat blij mee. De USA is geen staat die wereldvrede bewaart, het is meer een oorlogsmachine die drijft op conflicten.
Ben jij het niet beu om dit voortdurend te moeten herhalen? Iedere dag post men een nieuwe topic die rechtstreeks verbonden is met de topic van de dag voorheen en waar reeds alles is besproken en dan voert men het hele debat opnieuw en opnieuw. en na 10 pagina's start men de volgende dag weer een topic over hetzelfde en herbegint men.
Ongelooflijk.

Het rode gevaar was toch een redelijk reële bedreiging. Je moet trouwens niet vergeten dat het Amerikaanse leger sinds het einde van de koude oorlog sterk is ingekrompen. Ik ben het met je eens dat ze geen weldoeners zijn, en dat ze meer kwaad dan goed hebben aangericht in de laatste 50 jaar, maar ze beschuldigen van het plunderen van Irak zoals Thinkalot doet is wel erg overdreven. En ik hoor je dat niet ontkennen dus ik neem aan dat je het niet sterk met hem oneens bent.
De Amerikanen hebben veel grote blunders en regelrechte misdaden begaan, maar er wordt in dit soort diuscussies nog wel eens uit het oog verloren dat de VS nog altijd hoger scoren op de lijst van vrijheid, mensenrechten enz. dan welk moslimland dan ook. Ik vraag me af wat die landen mondiaal hadden aangericht als ze dezelfde militaire middelen ter beschikking hadden als de VS.
Moet ik nu ieder puntje van Thinkalot waar ik het niet mee eens ben gaan aanduiden? Gottegot wat heb ik een intense bloedhekel aan Bush zeg. vieze pisvlek.
Ik heb het eea over Bush gelezen. Het is absoluut geen man van het volk. De Bush familie doet haast aristocratisch aan. En ik ben ernstig gaan twijfelen aan de intellectuele vermogens van Bush. Ik denk echt dat die man niet bijster intelligent is. En ik vraag me af hoeveel macht hij naar zich toe heeft weten te trekken als president zijnde.
Hoeveel doden zouden er niet gevallen zijn als Al Gore, saddam lekker op zn plaats had laten zitten?
Hoeveel van die doden komen er wel niet doordat de bevolkingsgroepen soennieten/sjiieten en al quida aanhangers aanslagen plegen in irak?
Dat is echt onzin, de Amerikanen betalen dat echt niet met olie die ze daar jatten. Ze betalen dat van de vruchten die de westerse cultuur inclusief het kapitalisme hen heeft gebracht. Ik ben het met je eens dat de aanval op Irak een van de grootste fiasco's uit de geschiedenis is, maar de VS afschilderen als een roversbende is echt onzin.
Het rode gevaar was toch een redelijk reële bedreiging. Je moet trouwens niet vergeten dat het Amerikaanse leger sinds het einde van de koude oorlog sterk is ingekrompen. Ik ben het met je eens dat ze geen weldoeners zijn, en dat ze meer kwaad dan goed hebben aangericht in de laatste 50 jaar, maar ze beschuldigen van het plunderen van Irak zoals Thinkalot doet is wel erg overdreven. En ik hoor je dat niet ontkennen dus ik neem aan dat je het niet sterk met hem oneens bent.
De Amerikanen hebben veel grote blunders en regelrechte misdaden begaan, maar er wordt in dit soort diuscussies nog wel eens uit het oog verloren dat de VS nog altijd hoger scoren op de lijst van vrijheid, mensenrechten enz. dan welk moslimland dan ook. Ik vraag me af wat die landen mondiaal hadden aangericht als ze dezelfde militaire middelen ter beschikking hadden als de VS.
Dat is echt onzin, de Amerikanen betalen dat echt niet met olie die ze daar jatten. Ze betalen dat van de vruchten die de westerse cultuur inclusief het kapitalisme hen heeft gebracht. Ik ben het met je eens dat de aanval op Irak een van de grootste fiasco's uit de geschiedenis is, maar de VS afschilderen als een roversbende is echt onzin.
Hoeveel doden zouden er niet gevallen zijn als Al Gore, saddam lekker op zn plaats had laten zitten?
Hoeveel van die doden komen er wel niet doordat de bevolkingsgroepen soennieten/sjiieten en al quida aanhangers aanslagen plegen in irak?