Fitness Seller

Iran will wereldban op nukes

Enough said CoD ;)

hé, pas op!
je komt gevaarlijk dicht bij de rand van eventueel disrespect van de forumregels.
Ook streng zijn voor jezelf hé ;)

Man, man, ma, waar haal je het toch uit????

Hoe oud ben je?? Is er geen afdeling op DBB voor mensen zoals jij met een mentale leeftijd van 13 of zo??

Man, man, ma, waar haal je het toch uit????

Hoe oud ben je?? Is er geen afdeling op DBB voor mensen zoals jij met een mentale leeftijd van 13 of zo??

Retorische vraag,
Mijn leeftijd staat onder mijn avatar.
En dan zeggen ze dat wijsheid met de jaren komt :D

• Topic Starter Topic Starter
nu nog hitlerverwijzingen en we zijn volledig offtopic :rolleyes:

Retorische vraag,
Mijn leeftijd staat onder mijn avatar.
En dan zeggen ze dat wijsheid met de jaren komt :D

Inderdaad, het is een retorische vraag, gevolgd door een opmerking die de vraag verklaard.
Maar blijkbaar is dat ook nog iets te moeilijk voor je. Is het nog geen bedtijd voor je?

Inderdaad, het is een retorische vraag, gevolgd door een opmerking die de vraag verklaard.
Maar blijkbaar is dat ook nog iets te moeilijk voor je. Is het nog geen bedtijd voor je?

Deze post had mijns inziens veel beter gekund. Ik vind hem namelijk behoorlijk zwak. Om op DBB mee te komen moet je toch wel wat meer in huis hebben!

Is keihard geschikt voor DBB ?
[ ] geschikt
[X] ongeschikt

:D

Nope, vind het véél te leuk te converseren met een man van middelbare leeftijd die pissed-off is omdat een 20 jarige(lees) hem een koosnaampje toebedeeld, en deze vervolgens wijst op een fout die hij opmerkt bij een ander.
Inzage je antwoord, PM big-t mischien wil hij die nieuwe sectie die je oppert aangezien die niet bestaat wel naar je vernoemen.

Nope, vind het véél te leuk te converseren met een man van middelbare leeftijd die pissed-off is omdat een 20 jarige(lees) hem een koosnaampje toebedeeld, en deze vervolgens wijst op een fout die hij opmerkt bij een ander.
Inzage je antwoord, PM big-t mischien wil hij die nieuwe sectie die je oppert aangezien die niet bestaat wel naar je vernoemen.

Ik was helemaal niet pissed off omdat je me een koosnaampje toebedeelde. Ik merkte gewoon op dat het nogal kinderachtig van je was om dergelijke prietpraat te verkopen.

En nu back on topic als het even kan??!!

En nu back on topic als het even kan??!!

Dump de nukes maar op keihard ? :D (j/k)

OT: Amerika zal dit waarschijnlijk niet accepteren. Als ze ruimtewapens geeneens willen verbieden(dacht ik te hebben gelezen), waarom dan wel de nukes ?

Hoe wil je eigenlijk kernwapens opruimen?

Hoe wil je eigenlijk kernwapens opruimen?

Elk burger moet in zijn eigen land opkomen tegen zijn eigen overheid omtrent de kernwapens. ALs 200 miljoen amerikanen tegen hun overheid zeggen dat ze ze noet meer willen en niet meer zulen stemmen op de persoon die ze wil houdne, dan zal het mss toch lukken.

Elk burger moet in zijn eigen land opkomen tegen zijn eigen overheid omtrent de kernwapens. ALs 200 miljoen amerikanen tegen hun overheid zeggen dat ze ze noet meer willen en niet meer zulen stemmen op de persoon die ze wil houdne, dan zal het mss toch lukken.

Waar ga je dan met de kernwapens heen?

of een kernwapen dumpplaats maken in iran, die dingen kunnen toch vliegen dan hoeven ze niks te doen om ze daar te krijgen :D

Big T heeft gelijk,
Want kleinere onstabiele landen als Iran zijn eerder geneigd om kernwapens in te zetten.

Bovendien is het voor de wereldvrede beter dat er een super power is dan twee (herinner je je de koude oorlog).

en seriously, who the f**k is Iran die eist dat alle landen hun nucleare wapens moeten vernietigen :rolleyes:

Terug
Naar boven