- Waardering
- 447
kei·hard (bijvoeglijk naamwoord)
1 zeer hard
2 zeer snel
3 meedogenloos
4 zeer luid
[Afbeelding niet meer beschikbaar]!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kei·hard (bijvoeglijk naamwoord)
1 zeer hard
2 zeer snel
3 meedogenloos
4 zeer luid
hé, pas op!
je komt gevaarlijk dicht bij de rand van eventueel disrespect van de forumregels.
Ook streng zijn voor jezelf hé![]()
?Hoe oud ben je?? Is er geen afdeling op DBB voor mensen zoals jij met een mentale leeftijd van 13 of zo??

Man, man, ma, waar haal je het toch uit?
Hoe oud ben je?? Is er geen afdeling op DBB voor mensen zoals jij met een mentale leeftijd van 13 of zo??

Retorische vraag,
Mijn leeftijd staat onder mijn avatar.
En dan zeggen ze dat wijsheid met de jaren komt![]()
sjekoog
Dutch Bodybuilder
sjekoog's Avatar
Leeftijd: 20
Karma Power: 2
keihard
Cool Novice
Leeftijd: 30
Karma Power: 1

Retorische vraag,
Mijn leeftijd staat onder mijn avatar.
En dan zeggen ze dat wijsheid met de jaren komt![]()
Inderdaad, het is een retorische vraag, gevolgd door een opmerking die de vraag verklaard.
Maar blijkbaar is dat ook nog iets te moeilijk voor je. Is het nog geen bedtijd voor je?

Inderdaad, het is een retorische vraag, gevolgd door een opmerking die de vraag verklaard.
Maar blijkbaar is dat ook nog iets te moeilijk voor je. Is het nog geen bedtijd voor je?
Inzage je antwoord, PM big-t mischien wil hij die nieuwe sectie die je oppert aangezien die niet bestaat wel naar je vernoemen.

Nope, vind het véél te leuk te converseren met een man van middelbare leeftijd die pissed-off is omdat een 20 jarige(lees) hem een koosnaampje toebedeeld, en deze vervolgens wijst op een fout die hij opmerkt bij een ander.
Inzage je antwoord, PM big-t mischien wil hij die nieuwe sectie die je oppert aangezien die niet bestaat wel naar je vernoemen.
(j/k)Elk burger moet in zijn eigen land opkomen tegen zijn eigen overheid omtrent de kernwapens. ALs 200 miljoen amerikanen tegen hun overheid zeggen dat ze ze noet meer willen en niet meer zulen stemmen op de persoon die ze wil houdne, dan zal het mss toch lukken.