Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nederland?
Big T heeft gelijk,
Want kleinere onstabiele landen als Iran zijn eerder geneigd om kernwapens in te zetten.
Bovendien is het voor de wereldvrede beter dat er een super power is dan twee (herinner je je de koude oorlog).
en seriously, who the f**k is Iran die eist dat alle landen hun nucleare wapens moeten vernietigen![]()
Volgens mij schuilt er een politieke truck achter deze uitspraak. Het is wel zo dat hij nu gehaat wordt door zou je kunnen zeggen bijna alle landen. Hij weet niet hoe ze een paar vriendjes moet maken door zijn achterlijkheid.
Nu wil hij sympathie krijgen door dergelijke pacifistische uitspraken vooral bij Europese landen die de overheersting van VS toch al beu zijn.
Al met al blijft hij toch een dwaas met weinig tot geen politieke/diplomatieke skills en geen onderhandelings vaardigheden.
Ja, want de VS heeft als democratie nooit een kernwapen gebruikt nietwaar?!
En nooit een ander land aangevallen zonder dat achteraf bleek dat de redenen leugens waren.
Je kan ahmadinejad misschien een radicale gek noemen, maar hem van achterlijkheid beschuldigen is incorrect. Die kerel is echt heel geslepen en heel wat wereldleiders zouden wel wat van hem kunnen leren.
Alhoewel ik niet echt een fan van de man ben. Vaak is hij veel te radicaal en lost hij de economische problemen in zijn land niet op.
hoe hebben ze dat dan uitgelokt? omdat ze olie hadden? of omdat ze gewoon weigerden mee te werken met amerika's onzin?Wat betreft het gebruik van kernwapens door de VS geeft ik je gelijk. Echer het is wel zo dat VS is enkele keren op het punt gekomen om die wapens te gebruiken maar heeft het toch niet gedaan. Tegenwoordig gebruikt VS nucleare wapens enkel om druk uit te oefenen en om te laten dat zij de grootste wapenarsenaal hebben zodat andere naties zich gedeist houden.
En wat betreft het aanvallen van andere landen, ik vind het terecht dat VS ze aanvalt want dat hebben ze zelf uitgelokt. De kleinere landen die tegen de VS niet kunnen vechten moeten maar leren om me ze te dealen en niet onnodig de vs provoceren en grote mond opzetten. Net als Nederland, als VS Nederland vraagt om troepen te sturen naar de meest gevaarlijke gebieden ter wereld, dan is Nederland bereid om tegemoet te komen aan hun eis.
Ik zeg dit niet omdat ik de grootste liefhebber van VS ben, maar omdat het nou eenmaal zo is.
hoe hebben ze dat dan uitgelokt? omdat ze olie hadden? of omdat ze gewoon weigerden mee te werken met amerika's onzin?
met dat bovenste ben ik het eens, maar de VS doet in de wereld alsof ze de grote "Rechter" zijn en pretendeert irak te zijn binnengevallen om deze mensen beschaving bij te brengen.Probeer compromie te sluiten als je zwak bent anders gelden de regels van sterkste.
Dat begrijpen de landen die tegenover VS staan niet.
en over welke landen heb je het dan die een aanval uilokken van de vs? of uitloktenWat betreft het gebruik van kernwapens door de VS geeft ik je gelijk. Echer het is wel zo dat VS is enkele keren op het punt gekomen om die wapens te gebruiken maar heeft het toch niet gedaan. Tegenwoordig gebruikt VS nucleare wapens enkel om druk uit te oefenen en om te laten dat zij de grootste wapenarsenaal hebben zodat andere naties zich gedeist houden.
En wat betreft het aanvallen van andere landen, ik vind het terecht dat VS ze aanvalt want dat hebben ze zelf uitgelokt. De kleinere landen die tegen de VS niet kunnen vechten moeten maar leren om me ze te dealen en niet onnodig de vs provoceren en grote mond opzetten. Net als Nederland, als VS Nederland vraagt om troepen te sturen naar de meest gevaarlijke gebieden ter wereld, dan is Nederland bereid om tegemoet te komen aan hun eis.
Ik zeg dit niet omdat ik de grootste liefhebber van VS ben, maar omdat het nou eenmaal zo is.

Een nobele eigenschap die een president moet hebben is houden van zijn land en volk hij hangt de macho uit tegen een zo grote macht dat misschien binnen enkele maande zijn hele k*t systeem dat toch op wankelende poten staat, van aardbodem afveegt. misschien nu even niet want de VS hebben hun handen vol aan Irak.
Probeer compromie te sluiten als je zwak bent anders gelden de regels van sterkste.
Dat begrijpen de landen die tegenover VS staan niet.
is er sprake van radioactief afval als de bom ontmantelt wordt?? Neen.
Wel blijft er het verrijkt uranium over. dat kan gebruikt worden voor nucleaire energie.
met dat bovenste ben ik het eens, maar de VS doet in de wereld alsof ze de grote "Rechter" zijn en pretendeert irak te zijn binnengevallen om deze mensen beschaving bij te brengen.
en over welke landen heb je het dan die een aanval uilokken van de vs? of uitlokten
En tevens stel je dus dat Amerika dus wel mag dreigen met haar kernwapens want je zegt: "enkel om druk uit te oefenen... zodat anderen zich gedeisd houden"
Dat lijkt me redelijk hypocriet/
Dus je bent voor het recht van de sterkste. We leven niet meer in het stenen tijdperk hoor!