AndroidHealthClinic

Iron Force Powerlift Riem

Dat lijkt mij gewoon een goede riem, met een goede prijs.

Voor zover ik er iets van ken, is het belangrijk dat de riem over de gehele lengte even breed is. Dat is hier het geval. Ook is het handiger om een sluiting te hebben met een enkele pin dan met een dubbele pin, aangezien een dubbele pin lastiger is om vast te zetten. Deze riem heeft een enkele pin.

Daarom lijkt mij dit dus gewoon een goede riem met een goede prijs.

een riem is een riem

• Topic Starter Topic Starter
zoals al hierboven is gezegd moet de breedte overal even groot zijn. dat is al een punt waarop sommige riemen afvallen

iemand op de gym heeft de lever versie van ironforce, dat ding is zo slap als een vod. ik heb er zelf een van HD van fitness seller die veel steviger is

zoals al hierboven is gezegd moet de breedte overal even groot zijn. dat is al een punt waarop sommige riemen afvallen

Waarom moet dat zo zijn dan? Ik snap dat je dat wilt, dat heet voorkeur, net zoals zoveel mensen voorkeuren hebben, maar dan is een riem alsnog een riem.

Waarom moet dat zo zijn dan? Ik snap dat je dat wilt, dat heet voorkeur, net zoals zoveel mensen voorkeuren hebben, maar dan is een riem alsnog een riem.

Nee, gwn nee. De ene riem is de andere riem niet. Meestal zie je van die goedkope en dunne riemen die achteraan een pak breder zijn dan vooraan, iets van een 5cm vooraan. Dat wil je dus niet, ze zijn minder efficiënt dan degene die overal 10cm breed zijn, simpelweg omdat je harder tegen de riem kunt drukken met je buik bij de riem die 10cm breed is vooraan.
Verder heb je nog de dikte, die max 13 mm mag zijn. Maar 10mm is prima ook.
Ook kun je kiezen tussen lever en buckle. Persoonlijk vind ik lever wel een pak gemakkelijker.

Hell, stop met verkeerde adviezen geven. Beter geef je dan geen.

@OP: de riem in je link ziet er mij prima uit, kijkend naar de specs. Ik kan wel niks zeggen over de kwaliteit van het materiaal en leder.

Nee, gwn nee. De ene riem is de andere riem niet. Meestal zie je van die goedkope en dunne riemen die achteraan een pak breder zijn dan vooraan, iets van een 5cm vooraan. Dat wil je dus niet, ze zijn minder efficiënt dan degene die overal 10cm breed zijn, simpelweg omdat je harder tegen de riem kunt drukken met je buik bij de riem die 10cm breed is vooraan.
Verder heb je nog de dikte, die max 13 mm mag zijn. Maar 10mm is prima ook.
Ook kun je kiezen tussen lever en buckle. Persoonlijk vind ik lever wel een pak gemakkelijker.

Hell, stop met verkeerde adviezen geven. Beter geef je dan geen.

@OP: de riem in je link ziet er mij prima uit, kijkend naar de specs. Ik kan wel niks zeggen over de kwaliteit van het materiaal en leder.

Ik gaf geen advies, ik zeg alleen dat een riem een voorkeurs iets is en je dus niet hier kan zeggen: DIE is perfect voor jou!
IMO dus precies hetzelfde als jij zegt, alleen ga ik tegen OP in die zegt dat een riem overal even breed MOET zijn, wat niet zo is.

Ik gaf geen advies, ik zeg alleen dat een riem een voorkeurs iets is en je dus niet hier kan zeggen: DIE is perfect voor jou!
IMO dus precies hetzelfde als jij zegt, alleen ga ik tegen OP in die zegt dat een riem overal even breed MOET zijn, wat niet zo is.

Er is iets zoals ten strengste aanbevolen en moeten. Als jij wil mierennken over het woordje "moeten", ga je gang. Maar er is ook zoiets al context. Als je naar deze situatie kijkt, bedoelt OP met "moeten" het meest efficiënt, waarin hij dus gelijk heeft dat een uniforme breedte van 10cm superieur is aan een riem met niet-uniforme breedte.
En hierbij is er eigenlijk geen sprake van voorkeur, want je moet retarded zijn om een riem te kiezen die een pak minder efficiënt is dan een andere.
Waarbij wel sprake van een (te rechtvaardigen) voorkeur, is bij de keuze tussen een lever of buckle belt. Elke heeft zo zijn voor- en nadelen die te rechtvaardigen zijn en het niet retarded is om een voorkeur te hebben tussen de twee.

Trouwens bij PL bonden MOETEN ze wel overal even breed zijn, maar dat terzijde want TS gaf aan dat de riem niet voor wedstrijden gebruikt ging worden.

Er is iets zoals ten strengste aanbevolen en moeten. Als jij wil mierennken over het woordje "moeten", ga je gang. Maar er is ook zoiets al context. Als je kijkt in deze situatie kijkt, bedoelt OP met moeten het meest efficiënt, waarin hij dus gelijk heeft dat een uniforme breedte van 10cm superieur is aan een riem met niet-uniforme breedte.
En hierbij is er eigenlijk geen sprake van voorkeur, want je moet retarded zijn om een riem te kiezen die een pak minder efficiënt is dan een andere.
Waarbij wel sprake van een (te rechtvaardigen) voorkeur is bij de keuze tussen een lever of buckle belt. Elke heeft zo zijn voor- en nadelen die te rechtvaardigen zijn en het niet retarded is om een voorkeur te hebben tussen de twee.

Trouwens bij PL bonden MOETEN ze wel overal even breed zijn, maar dat terzijde want TS gaf aan dat de riem niet voor wedstrijden gebruikt ging worden.

Waarom reageer je met zoveel tekst man..Ik zeg hetzelfde als jij :roflol:
Jij kan niet weten wat TS bedoelde, ik ook niet. Dus blijf niet zo speculeren en laat het aan hem over of zo.

gewoon een 10cm riem. Verder niets speciaals. Een riem is een riem.

verder als je klein ben is er de kans dat je een 10cm niet past trouwens.

Waarom reageer je met zoveel tekst man..Ik zeg hetzelfde als jij :roflol:
Jij kan niet weten wat TS bedoelde, ik ook niet. Dus blijf niet zo speculeren en laat het aan hem over of zo.

Ik reageer met "zoveel" tekst opdat je het zou begrijpen, maar tevergeefse moeite. En nee je zei totaal iets anders dan wat ik zei.

gewoon een 10cm riem. Verder niets speciaals. Een riem is een riem.

verder als je klein ben is er de kans dat je een 10cm niet past trouwens.

Nee, zie reden die ik al eerder aangaf.

Geen zin om mij nog te ergeren aan debiele uitspraken, dus out

Ik reageer met "zoveel" tekst opdat je het zou begrijpen, maar tevergeefse moeite. En nee je zei totaal iets anders dan wat ik zei.

Nee, zie reden die ik al eerder aangaf.

Geen zin om mij nog te ergeren aan debiele uitspraken, dus out

Je snapt het echt niet he?

Het is met alles een kwestie van voorkeur.

Ben jij het daarmee eens? Dan zeggen we hetzelfde?
Ben jij het daarmee niet eens? Dan zeggen we niet hetzelfde en geloof jij dus dat er een perfecte riem is voor ieder persoon.
Eentje die op het ene stuk breder is dan op het andere stuk, maakt hem echt niet minder riem dan een powerlifting riem :roflol:

Nee een riem is inderdaad technisch gezien geen riem omdat je ook van die achterlijke fitness ketler riempjes en weetikveel wat voor zooi allemaal hebt. Maar binnen de perken van fatsoenlijke producten is een riem inderdaad gewoon een riem.

je hoeft geen gulden nerflederen driedubbele lever pron ultimate deluxe edition ding te hebben, je moet een stevig ding om je middel hebben van grofweg de juiste dimensies.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Nee een riem is inderdaad technisch gezien geen riem omdat je ook van die achterlijke fitness ketler riempjes en weetikveel wat voor zooi allemaal hebt. Maar binnen de perken van fatsoenlijke producten is een riem inderdaad gewoon een riem tenzij er echt iets goed mis mee is.

je hoeft geen gulden nerflederen driedubbele lever pron ultimate deluxe edition ding te hebben, je moet een stevig ding om je middel hebben van grofweg de juiste dimensies.

dit dus

Merk toch wel vrij duidelijk t verschil tussen een strengthshop riemetje oid of een titan riem met dezelfde afmetingen hoor

Al met al is het dus een kwestie van voorkeur en niet een kwestie van ''een riem moet zus en zo zijn'' :o

Deze riem heb ik ondertussen al een jaartje ofzo in gebruik, bevalt prima.

Terug
Naar boven