Fitness Seller

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix

Bezoekers in dit topic

Broek kon ik niet uittrekken, want er waren nog wat mensen in de sportschool, maar kan wel even een leuke vergelijking maken:
Ah kijk, mooie schoenen.

Jammer van de broek. Ik kan gelukkig wel altijd m'n broek uittrekken tijdens het trainen 's avonds na 22:00, omdat er dan nooit iemand is. Heerlijk, de boel lekker laten luchten.
 
Goede vooruitgang delts/rug
 
Ah kijk, mooie schoenen.

Jammer van de broek. Ik kan gelukkig wel altijd m'n broek uittrekken tijdens het trainen 's avonds na 22:00, omdat er dan nooit iemand is. Heerlijk, de boel lekker laten luchten.

Ja jammer, ik hou ook wel van nudisme. Helaas de sportschool eigenaar niet:p

Goede vooruitgang delts/rug

Thx!!
 
Zeker vooruitgang!
 
Vandaag bij oma geweest. Fijn rug getraind met supersets samen met mijn vriend. Nog steeds 68 kg en om en na bij 2 procent vet er af.

Och wat een erge prep dit:

adj7eq.jpg


Nu buikpijn en hartkloppingen :p
 
Hey die trek ik nu ook net open :D
 
Doe je Prep iifym?
 
Waarom dan zo'n klein zakje?

Zo blijf je ecto :D
 
Nice! En je vriend?
 
Nice! En je vriend?

Vriend wilt niet op de foto (want te klein vind ie) maar ga ik vandaag regelen als we bij oma zijn. Hij zit nog steeds op 7000 kcal en word droger.. Snap het ook niet
 
7000 er zijn mensne die bulken op de helft van dat haha en 7000 kcal schoon voer weg krijgen heb al moeite met 4000.
 
4000 daar kan ik alleen maar van dromen... :(
 
Vandaag bij oma geweest. Fijn rug getraind met supersets samen met mijn vriend. Nog steeds 68 kg en om en na bij 2 procent vet er af.

Och wat een erge prep dit:



Nu buikpijn en hartkloppingen :p
Je weet dat als je op dat 2e icoontje van linksonder drukt je de afbeelding downloadt? Dan heb je al die shit er niet overheen staan.
 
Je weet dat als je op dat 2e icoontje van linksonder drukt je de afbeelding downloadt? Dan heb je al die shit er niet overheen staan.

Het is een vrouw dus weet ze vast niet................ :moon:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven